Swallowtail Shawl

W końcu zaczęłam mój Swallowtail Shawl.
Wcześnniej zaplanowałam, że będzie dziergany z Chili Gredelins Titania. Po kilku próbkach i kilkakrotnym ich pruciu oczywiście chusta zaczęła rosnąć w zadowalajaącym mnie tempie.
To jest moja pierwsza chusta tego typu - dzielona w połowie dlatego jestem bardzo zadowolona, że dobrze mi idzie - nie będzie w takim razie ostatnia :)
Kolory są może trochę chaotyczne, w których wzór ginie właściwie, ale myślę, że ostateczny efekt będzie super.

Finally Swallowtail Shawl. I has planned Swallowtail in Chili Gredelins Titania. Before I begun knit I tried a little, I frogged, I tried again... And now the shawl is just growing and I'm very hppy about this.
Maybe the colours feels a little chaotic but I think that finished shawl will be very nice.

1 komentarz:

  1. No popatrz, ja też od jakiegoś czasu krążę koło tej chusty :)))
    Czekam na Twoje sprawozdanie , czy wzór do ogarnięcia dla poczatkujących.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger