Dziergać dalej?

Jak tak się dzierga jedną robótkę to właściwie nie ma o czym pisać.
Ale napiszę, że Citron dzierga się bardzo dobrze z tej włóczki, naprawdę sprawia mi to przyjemność i czuję się świetnie pomimo dużej ilości oczek na drutach.
Jestem gotowa prawie z częścią piątą i oto pojawia się pytanie: dziergać dalej, żeby Citron był większy? Bo mogę wydziergać jeszce jedną część i dopiero potem zrobić falbankę.
Obawiam się trochę, że po zblokowaniu będzie szalik ciut za malutki. Włóczka jest cieniutka a ja lubie się otulić dokładnie pod szyją.
I co tu zrobić?
Myśl, myśl, myśl.
Pomocy!

2 komentarze:

  1. Ja mam ten sam dylemat, z tą tylko różnicą, że jestem w 4. sekcji. i też uwielbiam mieć pod szyją duuużo dzianinki (mój clapotis ma prawie 3m!). Więc myślę, że dziergać :) :)
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger