Spotkania robótkowe.

Jest nas obecnie 89 sztuk. Możecie sobie wyobrazić 89 osób pochłoniętych dłubaniem? Powiedzmy, że wszyscy siedzą na tej samej sali i dziergają, szydełkują, haftują, szyją, albo robią biżuterię czy zajmują się scrapbooking?

Jak siła! Jaka moc! Jaki wspaniały widok!

Dziękuję wam wszystkim, które/którzy się zapisali do grupy chcąc doświadczyć siły wspólnego robótkowania. Dziękuję też wszystkim, co zamierzają się zapisać. Zapisujcie się - to nic nie boli! Można popatrzeć i posłuchać, a jak czasowo nie pasuje, to może następnym razem.

Skoro jest nas tak dużo to czas na oficjalne otwarcie - nieprawdaż? i uroczyste pierwsze spotaknie.

Zaczynamy więc. Obecnie zaproszenie jest wysłane. I mam nadzieję, że dotarło do wszystkich - bo to moje pierwsze zaproszenie wysyłane do grupy. Ja też nie jestem żadnym orłem Facebookowym i wciąż się uczę metodą prób i błędów, albo najczęściej tylko błędów :)

No ale mam nadzieję, że działało i na pewno będzie lepiej i lepiej za każdym razem :) Wprawa czyni mistrzem!

I super miłego weekendu życzę!

Witam Panie: Damurek, Jolinka, sabinka.t1, Bea S, Kasia,
Zdolność-tworzenia, Agnieszka M. jako obserwatorów.