Super wieczór

Dziękuję za wczoraj :)

Co działo się wczoraj? 1-sze Spotkanie Robótkowe w grupie - Spotkania robótkowe na Facebook. (Zapraszam do grupy!).

Zwolenniczki robótkowania zebrały się przy swoich komputerach i wspólnie dziergały, szydełkowały, szyły, filcowały i uprawiały też inne rękodzieła. Powstały piękne rzeczy! Można było obejrzeć dzieła innych, podziwiać, zainspirować się. Jednym słowem super wieczór! Wpisy ze spotkania można zobaczyć tutaj. (linki na Facebook - trzeba mieć tam konto).

Ja jako gospodyni spotkania dużo pisałam i czytałam wszystkie wpisy, jakkolwiek udało mi się trochę podziergać. Najpierw dłubałam trochę cieniznę (po skarpetkach Fa Fa Fa miało nie być cienizny - nie wyszło) - o niej przy innej okazji.
Ale zrobiłam też próbkę wzoru na czapkę. Dzisiaj będę więc dłubać czapę :) Próbka na zdjęciu.
Jeszcze raz pięknie dziękuję wszystkim za wczorajszy wieczór, który okazał się sukcesem!
Miłego dnia wam życzę! :)