Magiczny zeszyt.



Dawno, dawno temu za siedmioma lasami, za siedmioma rzekami w małym romańskim miasteczku na Kujawach żyła sobie nastolatka, która obłąkana była przez włóczkę i dzierganie. Niestety tamte czasy nie były czasami łatwymi - włóczkę odzyskiwała z prucia swetrów z maminej szafy, a wzory pozyskiwała tu i tam z czarno-białych gazetek lub od koleżanek.
Te, które były pożyczane, zapisywane i przerysowywane były skrupulatnie w tajemniczy zeszyt - z braku skanera, drukarki czy też cyfrowego aparatu.
Zeszyt ów został owinięty w kawałek super modnej wówczas tapety i przechowywany z godnością w biblioteczce.
Biblioteczka z czasem jednak zarosła innymi zeszytami i książkami i dopiero odkrycia archeologiczne po latach wydobyły go na światło dzienne.

Sama dziś nie wiem, co jest w tym zeszycie - masa krzyżyków, kropek i innych dziwnych znaków. Ale postanowiłam przetłumaczyć je na język dziergany, przelać na druty i zobaczyć, co z tego wyjdzie. Sfotografować, zrobić opisy wzorów.
No i pokazać tutaj na blogu - moje zachowane skarby z lat 80-tych :)

Wzory te będzie można zobaczyć w Etykietach pod: Wzory


Witam jako obserwatorów: Maja71 i Handy Made Girl

5 komentarzy:

  1. Fajna rzecz, ja jeśli coś notuję to niestety na luźnych kartkach, i potem ginie ;( Czekam na jakieś wzory z tego zeszytu właśnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jetem co z tego wyjdzie! Koniecznie wklejaj na bloga te odnalezione skarby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... wspomnienia. Ja mialam podobny zeszyt, ale z wzorami haftow. Jestem bardzo ciekawa jakie wzory sie kryja w Twym zeszycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zeszyt miała moja babcia, pełno w nim było krzyżykowych rysunków -schematów wrabianych wzorów, opisy wzorów, itp.
    Będąc małą dziewczynką lubiłam tam bazgrolić, a teraz żałuję że się gdzieś zapodział, bo przydał by się teraz bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy!!!Strasznie to sentymentalne, taki powrót do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger