Wyróżnienia :)

Ostatnio dostałam kilka wyróżnień, ale z braku czasu spowodowanego:
- pracą,
- nauką,
- wychodzeniem z psem,
- gotowaniem,
- pieczeniem na 15-te urodziny mojej córki,
- no a z tym się wiąże przeżywaniem skomplikowanych problemów piętnastolatek,
- prasowaniem,
- ustawianiem z małżonkiem półki na wino (zapraszam na wino - jestem w posiadaniu 96 flaszek wina - ale nie mam zamiaru stać sie alkoholiczką, ale za to koneserem wina :) )
- no i: drucianego szaleństwa, które mnie opanowało...

... nie odebrałam ich po prostu.
No, ale teraz znalazłam i przy okazjii odkryłam fajne blogi :)

Dziękuję za wyróżnienie takim blogom jak:
Włóczkowy świat Ali - że też wcześniej tam mnie nie było :)
U Antoniny - czasami odwiedzam - powinnam częściej:)
Lubię leniuchować - nie powiem - bywam :)

Dziękuję za wspaniałe wyróżnienia - nie przekazuję ich dalej, bo musiałabym wybrać tylko 10 blogów - a jest tyle wspaniałych blogów, którym takie wyróżnienia się należą! Naprawdę wciąż odkrywam nowe strony, nowe osoby - szalenie kreatywne i zdolne.

Dziewczyny tworzycie takie cuda, że aż serce cieszy! Dziękuję, że wypełniacie Internet takimi wspaniałościami wyprodukowanymi z sercem i zaangażowaniem!

Jako obserwatorki witam: pierdruty i brzydulę :)

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger