Nazwałam chustę - Butterfly Effect - no i opis gotowy

Moją ostatnią wydzierganą chustę nazwałam Butterfly Effect czyli w języku polskim: Efekt motyla. Dlaczego Efekt motyla?  Kiedy spojrzałam na nią rozłożoną po blokowaniu jej kształt skojarzył mi się z motylem. Szczerze mówiąc to do końca nie wiedziałam jaki będzie jej kształt ponieważ po raz pierwszy używałam tej metody dodawania oczek w chuście:
Dwa na bokach, dwa przy oczku środkowym i dwa czyli po jednym na dwóch "skrzydłach" chusty. Bo chusta robiona od góry to jakby motyl...

Do tego chusta wydziergana jest z włóczki w pięknym letnim kolorze. A lato to kwiaty i motyle.

Włóczka ta to włóczka skarpetkowa farbowana ręcznie. 75% wełny merino i 25 % nylonu. Druty 3,75 mm.


Dziękuję za wszystkie miłe wcześniejsze słowa na temat tej chusty.
Przepraszam, że nie dziękuję osobiście pod waszymi wpisami, albo na waszych blogach, ale czas ostatnio szalenie mi się skurczył.... Może trochę z powodu Kursu podstaw robienia na drutach, który dla was przygotowuję.

W każdym razie popełniłam opis chusty i mam nadzieję, że przypadnie on wam do gustu.
Opis można pobrać na stronie po  kliknięciu na ten link: Chusta Efekt motyla.
Pozdrawiam ciepło i miłego dłubania!




Jak zrobić tylko ażurowy ścieg z tej chusty można zobaczyć TUTAJ.

16 komentarzy:

  1. Chusta piękna. Piękna!
    Już się nią zachwycałam, ale Blogger nie chciał mi zamieścić komentarza. Dzięki za opisik. Oj, mam apetyt na ten projekt, ale nie mam odpowiedniej włóczki, a do końca roku wyrabiam włóczkowe zapasy, więc nic nie kupuję:(
    Idę szperać w tych, co mam i zabieram się za dłubanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta chusta jest przepiękną, dziękuję za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co tu wiele mówić jest naprawdę boska!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna, fajnie że jest opis już sobie ostrzę na niego ząbki, co prawda nie wiem kiedy dojdzie na skutku bo mnie tez czas się skurczył :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Bardzo dziękuję za opis:) Z przyjemnością wydziergam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta piękna!,a z jakiej włóczki będzie najlepsza?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna chusta!z opisu chętnie skorzystam,dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie dziękuję za wzór, wciąż się uczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta jest piękna
    dzięki za wstawienie wzoru,pewnie się na nią skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta, korzystając z Twojego opisu też zrobiłam. Moja jednak nie jest taka śliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie moja pierwsza chusta, właśnie zaczęłam, na razie początek, zobaczymy jak mi pójdzie z częścią ażurową :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno tu nie zaglądałam i już widzę, ze ominęły mnie rzeczy piękne i ciekawe. Opis już wydrukowalam, zastanawiam się tylko nad włóczką.
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Widocznie dawno Ciebie nie odwiedzałam, bo dopiero dziś znalazłam tę chustę z opisem po polsku.
    Bardzo, bardzo dziękuję.
    Wydrukowałam i spróbuję ją zrobić a potem napiszę, jak
    wyszło.
    Dziękuję również za filmik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    bardzo dziękuję za opis chusty i wszystkie Pani cenne porady. Wczoraj skończyłam ją robić, zdjęcia właśnie pojawiły się na moim blogu - zapraszam. Jest to moja pierwsza chusta na drutach i zarazem jedna z pierwszych robótek. Jestem zachwycona i na pewno do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zrobiłam swoją własną i pierwszą na drutach chustę wg. Pani wzoru. Wyszła przepięknie! Bardzo, bardzo dziękuję za wzór i pomysł na tę chustę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger