Rękawiczki dziergane techniką twoends













Oj bardzo mi się podobają, oj strasznie. Tak bardzo, że żal mi je sprzedawać, ale postanowiłam, że są na sprzedaż. Jak tak strasznie zrobi mi się żal to zrobię jeszcze jedne - tylko chyba włóczka już nie będzie w takim zabójczym kolorze jak ta, bo to ręcznie farbowana - a wiadomo - ręcznie to zawsze niepowtarzalna.
Także są na sprzedaż - dziergane gęsto techniką twoends, ciepluśkie, nieprzewiewne kochane rękawiczunie, 100% wełny - włóczka ręcznie przędzona, ręcznie farbowana.
Rozmiar damski, szerokość rękawic: 10cm , długość: 26cm

A kupić je można TUTAJ.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Antonino - one naprawde są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ciepluchnie wygladają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rękawice. I wyglądają na super ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają Twoje rękawiczki. Mam już zrobioną prawą (bez kciuka) i zaczynam lewą.
    Następne chcę zrobić z wzorkiem.Wydaje mi się, że wzory robisz oczkami lewymi, czy dobrze odczytałam?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Twoja kursantka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rękawice! Moje w planach, w końcu muszę lekcje nadrobić ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger