13 komentarzy:

  1. bardzo ladne! musze powiedziec, ze z wloczki jednokolorowej, nie cieniowanej podobaja mi sie bardziej, chyba dlatego, ze wzor jest lepiej widoczny :)

    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, Ty jestes bardzo pracowita o kazdej porze roku. Tyle tego powstaje i jeszcze my blogowiczki mozemy skorzystac z Twoich umiejetnosci.
    Piekny wzor tej rekawicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te rekawiczki, podoba mi sie kolor welny i cudny wzorek, piekne rzeczy tworzysz:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę ;)) Ty już nowe rzeczy zrobiłaś , a ja dalej przed wyzwaniem minetkowym ;)))) potrzebuję lepszej organizacji lub dłuższej doby ;))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, świetnie widoczny wzór zdominował je i zadają się być zupełnie inne niż mitenki z melanżowej włóczki.
    Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! :)) a napiszesz jakieś krótkie zdanie o głównej zasadzie ubierania oczek na zakońćzenie, żeby rekawiczce ładnie układał się łepek?? ja dorobiłam lewą mitenkę ciemną, ale... zupełnie od nowa robiłam z krótszym nadgarstkiem - efekty robienia z grubszej włóczki, hehe... jak zwykle muszę kombinować przecież.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ale to znak że zima coraz bliżej.
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie widoczny wzorek tutaj!!!!{Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu i Wiewiórko: Tak, efekt na gładkiej włączce jest zupełnie inny:) No cóż te kolorowe włóczki czasami "zabijają" wzór:)
    Antosiu - Dziękuję;)
    nietzlkoSZALenstwo - też potrzebuję dłużej doby - nie jestem jeszcze gotowa z opisem!
    Magda: będą też rękawiczki - opis - tylko uporam się z nim za jakiś czas - po prostu przerabiasz oczka po dwa kilka razy w każdym kolejny, bz ich bło mniej i mniej na czubku:)
    I dziękuję za miłe komentarze:)że wam się podobają....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że chcesz się dzielić swoim doświadczeniem, akurat poszukiwałam instrukcji, jak zrobić mitenki czy rękawiczki. Skorzystałam z Twojego opisu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger