I jeszcze jedna czapka:)


Ostatnio wzięło mnie na robienie czapek.
No cóż - skoro już idzie ta zima to nie mam zamiaru przechodzić jej w jednej kurtce i jednej czapce....

Więc wydłubałam jeszcze jedną by mieć do koloru, do wyboru i do wzoru...

Ta, wykonana jest ściegiem półpatentowym do okoła na drutach pończoszniczych - zauważcie, że wtedy wzór patentowy trzeba robić trochę inaczej.

Włóczka: Wendy mode double knitting 50% merino, 50% akryl, druty nr 3,5.
I do tego pompon, który zaraz po wykonaniu ukradł mi mój pies:) Na szczęście w porę przechwyciłam, bo pewnie niewiele by mi z niego zostało.

Teraz mam zamówienie na jeszcze jedną taką czapkę - z tym że czarną i gotowym pomponem z królika - szczyt mody u nas:)

8 komentarzy:

  1. :) Fajna, prostota czasem najładniejsza, O wzorze półpatentowym pierwsze słyszę- myślałam z początku, że to prawo- lewo jest robione :)
    Jeśli o mnie chodzi wolałabym z takim pomponem, podobno futro królika szybko traci włos

    OdpowiedzUsuń
  2. A inaczej tzn jak? :) Odpowiedź jest pewnie tak prosta, że pytanie jest aż głupie, ale jak Ty Iwonko coś tłumaczysz, to nie ma siły, żeby nie zrozumieć. W ramach wyrabiania resztek dłubię właśnie pasiasty opatulacz i może czapka do kompletu by się przydała... :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    bozena

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna!!!Dobrze ze uratowałaś pompon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka - taka tradycyjna, bez udziwnień, a jaka urokliwa. Może to ten pompon!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och,kapitalna jest ta czapka,bardzo mi się podoba! Muszę zaraz sprawdzic,jak się robi tym ściegiem patentowym :-)))
    Piękna czapka!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja
    PS-zwierzęta chyba kochają pompony-w ubiegłym roku mój kot dwa razy skradł mi przygotowane pomponiki do czapki córki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) hmm, tylko jak opisać jak ten wzór się robi dookoła??:) muszę pomyśleć jak najłatwiej to opisać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie proste czapy i ta podoba mi się...tylko o zrobienie pomponu to dla mnie czarna magia,niby wiem jak się je robi ale nie wychodzą mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta forma, a tyle uroku.
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger