Tajemnica trzymała mnie z daleka od bloga...

No nie ma mnie, ale tak naprawdę to jestem.

Dzieje się u mnie dużo, ale część było okryte tajemnicą - aż do dzisiejszego dnia...

Robiłam nowe bransoletki (to nie była tajemnica).




Kupiłam rafię i szydełkuję z niej letnią torebkę (to też nie jest tajemnica).


Ale jest inna tajemnica, która przestaje nią być.
Najwięcej czasu zajęło mi przygotowanie materiałów pomocniczych do robienia na drutach - bardzo wiele, bardzo informacyjnych i wartościowych materiałów, o których napiszę wkrótce.
To była właśnie mój powód nieobecności na blogu. Zbierałam materiały, planowałam i w końcu ... .... nakręcałam Kurs robienia na drutach . Kurs, który jest kontynuacją mojego Kursu Podstaw na drutack. Kurs, na którym można nauczyć się dużo więcej. Po prostu wsyzstkiego, co  jest potrzebne do swobodnego i bezstresowego dziergania na drutach. -

21 komentarzy:

  1. Piękne!piękne!piekne!!!Czekam z niecierpliwością na dalszy kursik:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zaintrygowałaś mnie tą torbą. Koniecznie się pochwal. Bransoletki - cudeńka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - pochwalę się, mam nadzieję wkrótce :)

      Usuń
  3. Bransoletki są przepiękne!!! Na kurs czekam z niecierpliwością ( może nauczę się robić serwetki na drutach!!!albo chusty!!! )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy prezentujesz i czekam na kolejny kursik. Baaardzo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja z tego kursiku skorzystam, chociaż nie jestem bardzo zaawansowana w robieniu na drutach. Tak pięknie i spokojnie tłumaczysz. Bransoletki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. już się cieszę z nowego kursu, po pierwszym, podstawowym, można się już zmierzyć z bardziej zaawansowanym drutkowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest w nim dużo łatwego i zaawansowanego drutowania. Takiego , które jest potrzebne.

      Usuń
  7. Bransoletki świetne ,czekam teraz na torebkę.
    Na ten sweterek DROPSA też się przymierzam.
    Pozdrawiam Swiątecznie mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No to zobaczymy, kto wczśniej zrobi sweterek.. - oj chyba nie ja ;)

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej torebki,Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bransoletki, ale ciekawa jestem torebki z rafii na pewno wyjdzie niepowtarzalna :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie z głowy ma to do siebie, że się tworzy niepowtarzalne rzeczy :) Właściwie to też jestem jej bardzo ciekawa...

      Usuń
  10. Zakochałam się w brązowej bransoletce! Fantastyczna. Nie żeby reszta była nieładna, czy coś, po prostu ta mi wpadła w oko i zawojowała serce ;) Odgapię jak nic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat do niej jest gdzieś tutaj - niestety nie pamiętam już, który to...
      http://pinterest.com/iwonaaa/beading-schemes-tutorials/

      Usuń
  11. Tobebka z rafii? Pierwszę słyszę... zaintrygowałaś mnie.. Czekam na pierwsze fotki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger