Tunika warkoczowa - jeszcze jedno wspomnienie...

Tak sobie pokręciłam się na trawce w mojej nowej tunice i nakręciłam film.
Bardzo mi się ona spodobała - a tutaj zrobiło się ciepło i nici z chodzenia w niej.



Ale pewnie można by taką podobną wydziergań z bawełny. Wtedy można by i latem warkocze nosić. W końcu nie zawsze latem mamy na termometrze 25 stopni.

Poza tym chociaż nie lubię dziergać z bawełny, bo bawełna najczęściej się rozwleka, to może jakąś merceryzowaną znajdę. Tego typu bawełna trzyma lepiej formę.

Oj pójdę zaraz do moich zbiorów odpowiedniej bawełny poszukać.


A jakby ktoś chciał nauczyć się robić zaawansowane warkocze i rozmieszczania ich w robótce, i obliczania próbek warkoczowych i przeliczania tego wszystkiego na dzianinę, to zapraszam na mój kurs Dziergaj ze zrozumieniem na stronie Robienie na drutach TUTAJ.

Do tego, na tym kursie otrzymasz wiele porad i wskazówek, których nigdzie indziej nie ma - to jest 30 lat doświadczenia z drutami i włóczką podane w jasny i przystępny sposób w jednym miejscu.
Nie musisz szukać po całym internecie i w każdej chwili możesz zapytać, jeśli coś jest niejasne.
Zapraszam na stronę - robienienadrutach.pl

8 komentarzy:

  1. Jak to 30 lat doświadczenia???!!!! To musiałaś już robić w brzuchu mamy, tak młodo wyglądasz!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo:-)
      Na drutach zaczelam robic jak mialam 8-9 lat. I potem juz nikt mnie od nich odgonic nie mogl... ;-)

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo:-)
      Na drutach zaczelam robic jak mialam 8-9 lat. I potem juz nikt mnie od nich odgonic nie mogl... ;-)

      Usuń
    3. Dziekuje bardzo:-)
      Na drutach zaczelam robic jak mialam 8-9 lat. I potem juz nikt mnie od nich odgonic nie mogl... ;-)

      Usuń
  2. Tunika wygląda rewelacyjnie :)) I mi również przyszło do głowy: jak to 30 lat?? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No czas bardzo szybko leci - zwlaszcza jak sie robi fajne rzeczy - czyli dzierga :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger