Makowa Panienka ze zniżką

A opis Makowej Panienki jest nadal ze zniżką - z 5 na 4 Euro.
Przedłużyłam promocję ponieważ nie zdążyłam powiadomić części szwedzkiej na moim szwedzkim blogu a także moich znajomych z Instagramu.
Jak już widziałyście byłam w Ustce a po powrocie pracowałam - pracuję trochę nad stworzeniu programu, który pomoże promować rękodzięło. Jeśli więc jesteście zainteresowane wypłynięciem na szersze wody z tym, co same robicie zapraszam do obserwowania tutaj na blogu kolejnych wpisów.

A póki co opis Makowej Panienki moyżna kupić klikając na przycisk "buy now" jeśli ktoś ma konto na PayPal
A jeśli nie ma konta to proszę napisać do mnie na drutoterapia[at]o2.pl

Obniżka trwa do 26 sierpnia godziny 7:58 Miłego dziergania wam życzę i chętnie obejrzę wasze wydziergane Makowe Panienki!



1 komentarz:

  1. Witaj bardzo piękny niebieski blezerek - do witryny dołaczyłam bloga również obserwuje do pozdrawiam serdecznie Maria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger