Niebieski rozpinany w Ustce.

W ostatni weekend byłam w Ustce. Perzebiegłam się po promenadzie kilka razy, zjadłam lody i zasmakowałam pysznego świeżutkiego, smażonego dorsza.
Zanim zrobiło się pięknie ciepło w piątek do niedzieli - w czwartek wieczorem biegałam w moim już bardzo ulubionym, bo praktycznym sweterku.
Biegałam w dosłowynm tego słowa znaczeniu - jak widać na poniższym zdjęciu.


I oto przy okazji zauważyłam też, że nigdy go tutaj nie pokazywałam! Dlaczego????
A sweterek jest bardzo praktyczny! Taki podróżniczy - doskonały na wyjazd - ponieważ jest praktyczny, klasyczny, w kolorze, który pasuje niemal do wszystkiego.

Zrobiony jest  z włóczki Rowan All Seasons Cotton - super miękka mieszanka 60% bawełany i 40% akrylu. Włóczka grzeje kiedy trzeba a wcale nie jest w niej za gorąco, kiedy nie trzeba. Zrobiony na drutach nr 4,5.

Generalnie szybko się robiło ponieważ wzór jest gładki z dodatkami ryżu jako obwódki sweterka.
Sweterek ten to taki praktyczny rozpinany klasyk - najlepszy na świecie - z klasycznie wszywanymi rękawami.
Wykonanie tego sweterka -krok po kroku pokazane jest w moim kursie: "Dziergamy ze zrozumieniem" . Tłumaczę w tym kursie robienia na drutach w jaki sposób dzierga się takie klasyczne sweterki. A na podstawie tego wzoru można też zmodyfikować projekt zmieniając wzór i wykonując podobny sweterek.
Także zapraszam serdecznie na ten kurs online, na którym można nauczyć się także dziergania chust, rękawic, szali i innych rzeczy.


26 komentarzy:

  1. O tak, przydaje się taki sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwonko ponownie nie zdążyłam zamknąć drzwi za sobą a już wróciłam pamiętam takie wzory były dla mnie bardzo łatwe a i wnuczce teraz robię z wykończeniem ryżowym - ten niebieski blezerek który masz na sobie rewelacyjny jeszcze raz pozdrawiam serdecznie i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario, a ryż jest zawsze elegancki i dobrze się robi :)

      Usuń
  3. I Ty i sweterek pięknie się w Ustce zaprezentowaliście ;-0
    Dobrze,że pogoda dopisała .

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek wygląda bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorsz smazony? Mmmmm...
    Sweterek bardzo-bardzo fajny! Lubie takie klasyczne i spokojne rzeczy... Trzeba mi taki sobie zrobic, jak tylko dla siebie czas znajde))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź trochę czasu znajdź Weroniko., takie sweterki są najlepsze :)

      Usuń
  6. bardzo fajniutki sweterek
    to fakt że taki klasyk zawsze potrzebny ,zawsze na czasie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę i sweterka i Ustki:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki i praktyczny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekał na okazję a ta się nadarzyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor
    klasyczny fason, lubię takie
    podoba mi się bardzo

    pozdrawiam serdecznie
    Ella

    OdpowiedzUsuń
  11. takie prościuchy lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustka... byłam tam przez miesiąc na koloniach. Uroczo- 3 km do miasta, 3 km na plażę ;)
    Proste sweterki są bardzo fajne, można je łączyć z innymi ubraniami zawsze bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek, klasyczny i elegancki...a do Ustki to w każdej wolnej chwili lubię zaglądać:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwona po prostu klasyka, a ta zawsze sama się wybroni. Bardzo ładny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger