Zainspiruj się...

...bo inspiracji nigdy za wiele.

Niemal każda z nas, która trafia tutaj do mnie i na inne podobne blogi coś tam dla siebie dłubie, wyrabia, produkuje - niekoniecznie musi to być dziewiarstwo, ale z pewnością zaliczyć to można do gatunku, który nazywa się: rękodzieło..
Na początku było tego mało, potem trochę więcej, potem robiłyśmy na prezenty, potem jeden i drugi znajomy chciał, potem znajomi znajomych - wpładło kilka groszy...

A potem wpadła do głowy myśl, że fajnie by było zająć się tym na szerszą skalę, bo to jest to coś, co kręci... Ale nie każdy wie jak się z tym rozkręcić, jak robić więcej, jak zdobyć rynek, szukać klientów.

Na moim marketingowym blogu rozpoczęłam serię inspirujących wywiadów z osobami, które już rozkręciły swoje rękodzieło.


Zainspiruj się tym, co one robią i mówią - podpatrywanie osób, które już coś osiągnęły jest często bardzo dobrą metodą budowania własnego sukcesu.
Na początek Dorota Kujawa i jej dziewiarstwo - zapraszam.
http://iwonaeriksson.pl/inspirujacy-wywiad_dorota_kujawa/

10 komentarzy:

  1. Z ogromnym zaangażowaniem przeczytałm ten artykuł. Jest Pani naprawdę Inspiracją i Zachętą dla mnie, również rękodzielniczki, ale bez firmy. Dodała mi Pani odwagi do działania! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie estera

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam i po cichutku marzy mi się... no, ale odwagi albo sama nie wiem czego brak ;-(.
    Mamy coś wspólnego z p. Dorotą - ja też "dziwnie" trzymam szydełko - bo sama się uczyłam, tak mi było wygodnie i tak zostało :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za garść optymizmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szydełko jest to i odwaga się z czasem znajdzie - tak myślę :)

      Usuń
  3. Johan W. Goethe tak napisał : Cokolwiek potrafisz lub myslisz, że potrafisz, rozpocznij to.Odwaga ma w sobie geniusz, potege i magię.
    Ten cytat zainspirował mnie do zmiany zawodu i całego życia .Odwagi dziewczyny,

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co robię zaraz rozdam i co mam sprzedawać:)? Z uwagą przeczytałam wywiad i podziwiam za mnogość technik, wykonanych rękodzieł, odwagę i zapał pani Doroty !!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przestać rozdawać - czasami oczywiście wspaniale jest dawać prezenty. Ale pieniądz musi krążyć....

      Usuń
  5. Widocznie u samouków jakoś inaczej trzyma się druty i szydełko... ja też tak mam ;)
    Niestety, należę do tych co coś robią, ale gorzej ze sprzedażą. Więc dzięki za cenną inicjatywę, będę korzystać :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger