Dziewiarski bałagan, ale jak kolorowo!

No właśnie doszłam do punktu kilku pozaczynanych robótek (chociaż miałam przecież kończyć systematycznie) i do punktu kiedy nie wiem, którą najpierw skończyć - nie wspominając już o punkcie, że właściwie to nie mam ochoty na kończenie którejkolwiek z nich w tej chwili, ale raczej na zaczęcie nowej...


To czerwone - to sweterek, który dłubałam w Gambii ponieważ prułam go 3 razy i zaczynałam od początku ze względu na udoskonalanie pomysłu nie ma go zbyt wiele i świadomie jest odłożony na później, by pokończyć resztę.


Ten seledynek to sweterek Moyen Age wg opisu Hani, brakują tylko mankiety i dekolt i nie wiem czy go robić, bo kusi inne.
Te brązowo rdzawe to rękawiczki, które jako prezent pod choinkę leżały nieskończone pod choinką i brakuje w tej chwili jedna rękawiczka, bo zrobiona pierwsza była pruta ze względu na udoskonalenie wzoru i nie robię ich ponieważ nie mogę zabrać się do opisania wzoru.... (Tak jakoś mi ciężko pisać wzory ostatnio, oj bardzo ciężko...) Ale chcę robić właściwie, bo włóczka jest fantastycznie miła i miękka.

No i te białe to skarpetki - właściwie są to skarpetki eksperymentalne z kursu skarpetkowego - jak robić skarpetki od palców. Ale postanowiłam i tak je skończyć. Z tym, że kiedy w sobotę miałam już prawie koniec drugiej skarpety zauważyłam, że stopa była za krótka, część palców za krótka i sprułam... - no cóż - w końcu eksperymentalne były.
Teraz robię tę drugą raz jeszcze.

Dlatego dobrze jest zacząć obie skarpety od razu by palce i stopa były takie same długie ponieważ są wyrabiane jednocześnie. Nauczyć się można tego z mojego kursu, w którym uczę robić skarpety od palców.


Kurs jest w formacie pdf z linkami do 60 minut pomocniczych filmów i kosztuje tylko 34 zł.
Można go nabyć w moim sklepie tutaj: Kurs skarpet od palców.

Po dokonaniu wpłaty za pomocą przelewu bankowego lub PayPalem otrzymasz ode mnie dokument w pdf na podany adres e-mail.
Zapraszam!
Skarpetkowanie jest bardzo miłe i strasznie wciąga! A umiejętność ta jest bardzo przydatna.