Trochę techniki dziergania...

Wyszło jakbym pisała tutaj niewiadomo jak dawno temu... jakbym nic nie robiła...
A przecież się dzieje.

Osoby, które są zapisane na moją listę porad robienia na drutach raz w tygodniu otrzymują ode mnie porady... A, że ostatnio nie podałam porady tutaj na blogu... No cóż... - chyba to z tego powodu, że przygotowywałam kolejną poradę, która już idzie do wszystkich zapisanych...
A potem będzie jeszcze jedna w przyszłym tygodniu, i jeszcze jedna, itd.

A jeśli nie jesteś jeszcze na te porady zapisana to tutaj w prawej kolumnie jest miejsce na wpisanie swojego adresu pod tekstem: * Chesz otrzymywać porady dziewiarskie? Zapisz się poniżej *"

Oczywiście nie pożałujesz! Porady są najczęściej w formie video i na dodatek słyszałam już od wielu osób, że całkiem dobrze tłumaczę :)
Dziękuję bardzo za tę miłą opinię!
A ponieważ czas na poradę tutaj na blogu. zapraszam do obejrzenia bardzo przydatnego filmu na temat jak łączyć dwie części robótki za pomocą drutów zamiast igły... Bo i tak można. I zobaczysz, że pokochasz tę metodę!



A jeśli chcesz nauczyć się więcej zajrzyj na YouTube i zobacz kilka fimów mojego autorstwa z techniki dziergania klikając TUTAJ.

Zapraszam i miłej nauki!

8 komentarzy:

  1. Dzięki za wspaniały kurs zszywania dzianiny drutami. Dla mnie rewelacja. Nigdy nie lubiłam łączenia części robótek, ale teraz mam nadzieję polubię.
    Pozdrawiam.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dzierganie i wszystkie jego momenty dadzą się lubić :)

      Usuń
  2. Oj potwierdzam! Twoje kursy są rewelacyjne!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pisałam komentarz, ale go nie widzę. Widać moją wielką siłę w internecie.....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tamtego czasu nie zagladałam tutaj, może dlatego, ze czułam się obco....... Dzięki Tobie Iwonko nabieram odwagi. Dzisiaj króciutko, bo jest już późno. Z Tobą to fajna sprawa, piszesz po polsku.Mój angielski jest słaby. Pewnie bym zrozumiała niektóre opisy, ale zajęło by mi to zbyt dużo czasu. Zdecydowanie bardziej wolę opisy po polsku.
      Tymczasem pozdrawiam

      Zofia

      Usuń
    2. Zosiu, nie trzeba czuć się obco. My, które robimy na drutach to jedna wielka rodzina :)
      A moje opisy są po polsku więc zapraszam! :)

      Usuń
  4. na pewno się przyda dzięki Iwuś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger