Trochę techniki dziergania...

Wyszło jakbym pisała tutaj niewiadomo jak dawno temu... jakbym nic nie robiła...
A przecież się dzieje.

Osoby, które są zapisane na moją listę porad robienia na drutach raz w tygodniu otrzymują ode mnie porady... A, że ostatnio nie podałam porady tutaj na blogu... No cóż... - chyba to z tego powodu, że przygotowywałam kolejną poradę, która już idzie do wszystkich zapisanych...
A potem będzie jeszcze jedna w przyszłym tygodniu, i jeszcze jedna, itd.

A jeśli nie jesteś jeszcze na te porady zapisana to tutaj w prawej kolumnie jest miejsce na wpisanie swojego adresu pod tekstem: * Chesz otrzymywać porady dziewiarskie? Zapisz się poniżej *"

Oczywiście nie pożałujesz! Porady są najczęściej w formie video i na dodatek słyszałam już od wielu osób, że całkiem dobrze tłumaczę :)
Dziękuję bardzo za tę miłą opinię!
A ponieważ czas na poradę tutaj na blogu. zapraszam do obejrzenia bardzo przydatnego filmu na temat jak łączyć dwie części robótki za pomocą drutów zamiast igły... Bo i tak można. I zobaczysz, że pokochasz tę metodę!



A jeśli chcesz nauczyć się więcej zajrzyj na YouTube i zobacz kilka fimów mojego autorstwa z techniki dziergania klikając TUTAJ.

Zapraszam i miłej nauki!