Cienizna na drutach 3,25 mm

W listopadzie 2010 roku zaczęłam ten sweterek na drutkach 3,25 z bardzo cieniutkiej włóczki Ice Yarns Moire Merino...
I wcale nie dlatego, że nie chciałam go dziergać, albo że nie lubiłam bo nudny, albo że za cienki - dzierganie go trwało tyle czasu - tylko dlatego że była to robótka: "W razie czego".
Czyli jak nie miałam niczego pod ręką a gdzieś szłam to było to dobre dzierganie,bo gładkie, nie było momentów z liczeniem oczek i na dodatek cieniutka włóczka, więc nie zajmowała dużo miejsca w torbie...



Sweterek miał być w neutralnym kolorze, miał być gładki - jedynym ozdobnym elementem zrobiły się warkoczyki na reglanie - żeby już tak całkiem nudno do końca nie było...
Każda część robiona jest osobno (tak i potem zszywana), części są tylko połączone wspólnie, żeby na reglanie gubić oczka ozdabiając go warkoczem. Zakończenia w rulonik - proste, bez komplikacji. Włóczka typu "Lace" Ice Yarns Moire Merino ( nie ma już jej w sprzedaży), druty 3,25 mm i mnóstwo cierpliwości.

Cieszę się jednak, że już koniec, bo w końcu każda robótka jak za długo leży to się nudzi.
Ale jestem i dumna z siebie, że dotrwałam do końca i zrobiłam ten sweterek.

A teraz pewnie jest czas na zaczęcie kolejnej robótki " W razie czego"



Więcej zdjęć na Ravelry.
Tam też można ściągnąć za darmo wzór tego sweterka.