Co to jest Magic Loop?

Pewnie już wiesz co to jes magic loop, wiesz od dawna i używasz tej techniki.

A jeśli nie, to warto się nauczyć ponieważ magic loop ułatwia dzierganie w niektórych momentach.

Jaka jest moja historia magic loopa? Od kilku lat wiem, że tak właśnie nazywa się ta technika, którą ja używałam już 30 lat temu....

Kiedy pojawiły się w moim życiu druty na żyłce był to dla mnie przełom. Nie tylko dlatego, że podczas robienia na drutach w fotelu nareszcie przestały mi się one obijać o poręcze od fotela, ale także dlatego, że lżej i szybciej mi się na nich dziergało, a także, że odkryłam, że można na nich robić większe kawałki, albo całkiem małe i wywijać je w różnych kierunkach i robić na przykład oba rękawy od razu....

Tak. To były początki mojego magic loopa (czyli w dowolnym tłumaczeniu: magicznej pętelki). Gdybym wiedziła, że to takie przełomowe odkrycie - może i bym to jakoś ładnie nazwała i ogłosiła - no ale nie było wtedy YouTuba więc jak???

W każdym razie, że dwie skarpetki można robić od razu za pomocą magic loopa to na to nigdy nie wpadłam sama - ale może dlatego, że skarpety robię od całkiem niedawna czyli 2010 roku.
Teraz robię kolejne skarpetki a wygląda to tak:


 

A jak robić tą techniką?
Obejrzyj poniższy film  - mam nadzieję, że pomoże ci zrozumieć jak się dzierga.



A jeśli jeszcze nigdy nie robiłaś na drutach na żyłce i nie wiesz jak się do tego zabrać kliknij TUTAJ.