Kolejne nauki na drutach.

Jak zauważyliście po dłuższej wakacyjnej przerwie wysyłam ponownie do Was newsletter robótkowy.
Zawsze można się czegoś nowego z niego dowiedzieć, albo przypomnieć stare, o którym się może już coś wie, ale zapomniało, albo się długo nie używało.

Wiecie, mi też pewne techniki umykają i jeśli ich długo nie używam muszę je sobie przypomnieć.  I bardzo często oglądam moje własne nagrane filmy wideo...

Może nie akurat te o dodawaniu oczek, ale są techniki, które używa się rzadko i wtedy po prostu one umykają...

Zawsze możecie zajrzeć tutaj na mój kanał YouTube gdzie są wszystkie moje filmy i popatrzeć, czy jest coś, co może wam pomóc. I koniecznie subskrybujcie na mój kanał! Wtedy nie umkną wam nowości a obiecuję, że będą takie w nadchodzącym roku.



A może tak:
Co jest potrzebne?
Co chciałybyście zobaczyć w moich nowych filmach wideo?
Jakieś techniki? A może ściegi? Wpiszcie w komentarzach.

A tutaj mój ostatni film o dodawaniu dodatkowych oczek po lewej stronie roboty...



A jeśli chcesz zapisać się na mój newsletter możesz to zrobić w prawej kolumnie bloga.
I koniecznie napisz w komentarzu o czym chciałabyś obejrzeć film instruktażowy.