Realizacja planów robótkowych.

Na początku tego roku pisałam o tym, czego będziemy się uczyć w tym roku tutaj na Drutoterapii i na moim kanale na YouTube.


Najpierw pytałam na Stronie Spotkania Robótkowe online na Facebooku, by w końcu zrobić listę potrzeb na nadchodzący rok.


Jednym z życzeń była nauka na pięciu drutach. I oto jest.
Już dwa tygodnie temu wysłałam do osób zapisanych na newsletter link do pierwszego filmu. Dzisiaj drugi.

Oczywiście będzie więcej, ale najpierw trzeba nauczyć się obsługiwania drutów, potem narzucić oczka, a dopiero potem robić skarpety.
Taka jest kolej rzeczy.


Tutaj opowiadam generalnie o drutach skarpetkowych.



W poniższym filmie pokazuję narzucanie oczek metodą krzyżową.



W tym filmie prezentuję nabieranie oczek metodą prostą i do tego od razu na każdy drut z osobna. Jest to mój ulubiony sposób nabieranie oczek na druty pończosznicze.




Oczywiście skarpety można robić także od strony palców (powyższe filmy pokazują tradycyjne robienie od góry).
Instrukcje robienie skarpet od palców można nabyć na TEJ stronie.


Zapraszam was oczywiście do robienie skarpet - czy to od góry, czy to od palców nie ma znaczenia.
Pokazujcie swoje skarpety!

17 komentarzy:

  1. Dziękuję Iwonko. Na pewno skorzystam. Będę się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, na pewno skorzystam z nauki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, ja od takich drutów zaczynałam :) ale nowe pokolenie robi na żyłkach wiec na pewno skorzysta z twoich filmów :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robię na drutach z żyłką, ale nie zawsze ;)

      Usuń
  4. Jaka Ty jesteś pomocna. Bardzo dziękuję:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym z moich postanowień noworocznych jest nauka robienia na drutach i chyba właśnie trafiłam na idealny blog z którego mogłabym czerpać swoją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog może nie jest idealny, ale wiedza jest i będzie jeszcze więcej. Bardzo proszę i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Nie mogę tam włazić.... Po prostu przepadam!
    A czasu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze, że wróciły czasy mody na dzierganie. Powodzenia w tworzeniu internetowych warsztatów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Tworzę, tworzę i chyba całkiem dobrze mi idzie...

      Usuń
  8. Super sprawa , skarpetki umiem zrobic ale chcialabym pujsc krok dalej i nauvzyc sie dziergac rekawiczki na 5 placow.
    Moze doczekam sie takiej lekcji :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś z pewnością będą, ale na razie to już koniec zimy, więc prawdopodobnie dopiero na jesień :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger