Też mam chustę Nurmilintu

Nurmilintu to nazwa chusty, której opis można nabyć tuaj na Ravelry.
Opis jest darmowy, a jego autorką jest Heidi Alander.
Tak w ramach odpoczynku od moich własnych pomysłów wzięłam sobie tę chustę do dziergania.

Wydziergałam ją w kilka dni podczas podróży przez Europę ze Szwecji do Hiszpanii we wrześniu 2015. Moje drutki dziergały wtedy nie tylko w tych krajach po drodze, ale odwiedziły także Austrię i Włochy.

Chusta wydziergała się szybko. Zdecydowanie trudniej było ją zblokować.




Ale - obiecałam. A publiczne przyrzeczenia mają swoją moc.
Obiecałam to w tym filmie i o ile nie wiem czy uda mi się dotrzymać wszystkich obietnic, to ta - ponieważ wydawała się najprostsza została zrealizowana.
Czyli tak zwane pierwsze koty za płoty - czas na kolejne działanie...

Ale, ale chusta gotowa - i jak zwykle - blokowanie czyni cuda. Z cieniutkiego paseczka zrobiła się chusta/ szal przemiła do owinięcia się.

Włóczka to: Lana Grossa Meilenweit Magico II, 100 g
Druty: 3,5 mm
Wzór jest prosty i szybko się dzierga ponieważ rzędy są niemal praktycznie krótkie przez cały czas. A i ścieg ażurowy też nie należy do skomplikowanych.