Robimy czapki na drutach.

Jest jesień.
Temperatura powietrza spadła u nas do 5 stopni.

Kilka lat temu przy 5 stopniach nie nosiłam czapki. Ale nie wiem czy dorastam, czy innymi słowy starzeję się z roku na rok zakładam czapkę na głowę przy coraz wyższej temperaturze - jeśli idę na spacer.
W tym roku było to 9 stopni. 10 nadal wydaje mi się ciepło. Chociaż w uszy zdążyłam już zmarznąć i przy 10 stopniach.

Popatrzyłam jednak z niezadowoleniem do mojej czapkowej garderoby na początku tego sezonu i stwierdziłam, że potrzebne mi są nowe czapki.

Dlatego nie tylko ja dziergam czapki, ale zapraszam na wspólne wydarzenie na Facebooku więcej osób. razem dziergamy czapki. Bo czapka potrzebna jest i jesienią i zimą. I w każdym sezonie powinniśmy sprawić sobie nową, lub nowo wydzierganą czapkę - może być nawet wg starego ulubionego wzoru.



Jeśli nie wiesz jaką czapkę wydziergać to zapraszam na moją stronę do nabycia czapkowych wzorów.


Można zaopatrzyć się w cały komplet 5 czapek w jednym pliku pdf.

Jakie wzory czapek są w tym pliku?


Czapka Altea (zielona) - wydziergałam już 4 takie czapki i bardzo często je noszę.





Czapka Arcoso (szara) - super miękka czapka z włóczki Lana Gatto Super Soft jest dzsisiaj ulubioną czapką mojej córki,




Czapka Nocny sen (ciemno niebieska) - i tę czapkę zgarnęła mi córka. Wydziergałam jeszcze jedną dla mnie i kolorystycznie na poniższym zdjęci prezentuje się pięknie.




Beżowa to czapka Camello z miękkiej włóczki wielbłądziej - trochę za ciepła na jesień, ale uwielbiam ją jeśli temperatura spada poniżej zera.




Wrzosowa czapka River waves jest eleganckim wyborem z delikatnym warkoczowym wzorem wydziergana z bardzo dobrej jakościowo włóczki Lana Gatto Feeling.


Oczywiście w każdy z tych wzorów można zaopatrzyć się osobno.



A obecnie ofiaruję obecnie 25% zniżki na moje czapkowe wzory.
Wpisz w kasie kod: AUTUMN10 aby otrzymać rabat. Rabat można wykorzystać do 30 listopada 2016 roku do godziny 23.59.
Dla fanów darmowych wzorów mam także darmowe wzory czapek.

Zajrzyj więc do mojego sklepu by iwona TUTAJ.
I wydziergaj nową czapkę


13 komentarzy:

  1. Świetne czapki. Zamówiłam właśnie komplet drutów, więc może i ja wydziergam coś dla siebie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze i ja zabrać się za czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziergam własnie czapkę, tyle że szydełkiem :)
    Twoje czapki, Iwonko, są rewelacyjne, bardzo mi się podobają, może spróbuję coś wydziergać na drutach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapeczki, co jedna to ładniejsza.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Iwonko, ale dawno się nie widziałyśmy. Pamiętasz mnie jeszcze?
    Podziwiam prace, jestem już u Ciebie na FB.
    Pozdrawiam serdecznie i jak będziesz miała chwilkę, wpadnij do mnie:)
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są Twoje, Iwonko, czapki. Lubię dziergać te nakrycia głowy, bo efekt pracy jest szybki. Ja też muszę zrobić jakieś czapy dla siebie. W końcu. Wszystkich bliskich obsprawiłam, a sama zostałam bez. Taki ze mnie szewc co bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są Twoje, Iwonko, czapki. Lubię dziergać te nakrycia głowy, bo efekt pracy jest szybki. Ja też muszę zrobić jakieś czapy dla siebie. W końcu. Wszystkich bliskich obsprawiłam, a sama zostałam bez. Taki ze mnie szewc co bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko, bardzo ładne czapki. Wspaniale je prezentujecie. Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger