Swiąteczny prezent.

Czas Świąt to czas prezentów. Prezentów dla najbliższych, rodziny, przyjaciół.

Jak może wiecie ja uważam, że my wszystkie i wszyscy, którzy robimy na drutach to jedna wielka rodzina. Dlatego mam prezent dla mojej wielkiej rodziny.

Cóż takiego mogę dać mojej dziergającej rodzinie w prezencie?
Oczywiście: zniżkę na moje wzory w moim sklepie by iwona.

Wrzuć do koszyka wszystkie wzory, które tylko Ci się podobają,  w kasie kliknij na "Kliknij, aby go wpisać" w miejscu: Posiadasz kod zniżkowy? Kliknij aby go wpisać.

Wpisz: SWIETA2016.  Otrzymasz zniżkę 30% na wszystko, co tylko masz w koszyku.
Rabat ważny jest do 31 stycznia godz. 23.59 czasu warszawskiego.

Rabat możesz wykorzystać kilka razy do końca roku. Tuż po Świętach pojawi się kilka nowych wzorów.

Życzę Wam wszystkim wspaniałych, rodzinnych i oczywiście robótkowych Świąt oraz najlepszego i bardzo kreatywnego Nowego Roku 2017. Będzie to bardzo dobry robótkowo rok!

Zapraszam więc tutaj: sklepie by iwona. I nie zapomnij wpisać w kasie: SWIETA2016





1 komentarz:

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger