Moja chusta na drutach New Energy.

Moja chusta na drutach od samego początku do samego końca.

Sama ją wymyśliłam. Wiedziałam, że ma być prosta w wykonaniu. Prosta dla osób początkujących, bez skomplikowanych wzorów, bez nawet trochę zaawansowanych ażurów. Prosta chusta, ale jednocześnie nie nudna, nie  tylko prawe, lewe, ale jakiś ażurek by się przydał - prosty ażur na druty. Dziureczki takie, ale jednocześnie nie takie zwykłe. Łatwe w wykonaniu, ale jednocześnie ciekawe.

Tak wykluła się chusta. Wiedziałam od samego początku, że będzie dwukolorowa, bo ostatnio mam passę na drutach taką wielokolorową.

Ale chusta nie miała być tylko dwukolorowa, miała także być dwu-, lub więcej ściegowa. Znalazłam też włóczkę, grubszą, inną niż zwykle na chusty. Trochę może niespotykaną na chusty. Ale mi się spodobała, kolory od razu mnie urzekły, więc kupiłam włóczkę i zabrałam się do dziergania.



Poszło szybko. Nawet z pisaniem wzoru.
Po niecałych dwóch tygodniach była chusta, gotowy szkic wzoru. A dziergałam także inne rzeczy. Nie tylko tę chustę. No, ale na drutach 4.5 mm dzierga się szybciej niż na 3,5. A najczęściej moje projekty są na 3,5. Więc 4,5 mm tylko w dłoniach śmigały. I oczko po oczku, rząd po rzędzie powstała chusta. 



Ponieważ poszło tak szybko i gładko. Ponieważ aż mi się chciało dziergać i tworzyć nazwałam tę chustę New Energy. Czyli Nowa Energia. Bo jakby wstąpiła we mnie nowa energia, która sprawiła, że dziergałam szybciej, sprawniej, efektywniej. I nawet kolejne po tej chuście projekty na drutach powstawały konkretniej i żwawiej.


No i w końcu na końcu napisał się wzór. Miałam kilka wspaniałych testerek, które pomogły mi w sprawdzeniu wzoru i wydziergały swoje piękne projekty, które można zobaczyć tutaj na stronie projektów na Ravelry
Dziękuję Wam bardzo dziewczyny, postały super piękne chusty!



Każdy może wydziergać tę chustę. A można ją wydziergać z każdej niemal włóczki.
Ja zrobiłam ją z włóczki Katia Merino-Lino. Poszły po cztery motki z każdego koloru, czyli po 400 m. (Włóczka ta ma 100 m w 50 g).

Wzór tej chusty można nabyć na Ravelry tutaj.
Obecnie do środy 20% zniżki na wzór. Na Ravelry nie trzeba podawać kodu, zniżkę otrzymuje się automatycznie w kasie.
Zapraszam!

Można także pobrać dokonując płatności po polsku przez polskie banki. Ten sam 20% rabat, ale w kasie trzeba wpisać kod NEWENERGY. Na stronie w moim sklepie byiwona.
Zapraszam także!



Chusta New Energy udekorowana jest chwostami. Tak, by była jeszcze ładniejsza, taka z charakterem, pomimo swoich prostych ściegów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger