Letnia bluzka Looking for the summer.

Letnia bluzka Looking for the summer. Czyli w języku polskim Szukając lata.
Dlaczego Szukając lata?

Jestem ciepłolubną osobą i po prostu kocham lato. Szukam lata, przedłużam sobie lato, wyjeżdżam do lata.
A na dodatek hit Phila Collinsa "Looking For The Summer" od zawsze był moim ulubionym kawałkiem.

Kocham morze, a włóczka, na którą się zdecydowałam jest właśnie w kolorze letniego morza. Bluzka jest wydziergana z lnu. A len to letni powiew i delikatne włókno kojarzone z latem.

Czyli po prostu letnia bluzka w każdym wymiarze.


Bluzka ta została zaprojektowana we współpracy z Biferno.pl. 
Włóczka, z której wykonana jest ta letnia bluzka na drutach to len Puro Lino, które można nabyć w Biferno.pl.

Pisałam już o tej bluzce z lnu wcześniej, bo wydziergana została już w ubiegłe lato, ale dopiero teraz udało mi się opublikować ten wzór. Kwiecień jest dobrym czasem na rozpoczęcie letnich udziergów. Czujemy już lato, jesteśmy zmotywowani piękną pogodą, często siedzimy i dziergamy na świeżym powietrzu. I akurat kończymy bluzkę, kiedy letnia pogoda zadomowi się na dobre.

Więc pobierz wzór TUTAJ w moim sklepie by iwona. I zabierz się za dzierganie. Nie zwlekaj. Jeszcze tego lata możesz mieć piękną bluzkę z lnu, lub innej włóczki jeśli tak zadecydujesz.

Ja akurat dziergam obecnie jeszcze jedną letnią bluzkę. Ale o niej później.



Za to teraz trochę więcej o tej letniej bluzce na drutach:

Włóczka: Puro Lino - len do nabycia w Biferno.pl
(Ja zużyłam 5,2 motka na rozmiar M, w opisie podana jest liczba motków do wydziergania w różnych rozmiarach).
Druty: 3,5 oraz 4 mm
Próbka: 10 x 10 cm = 18 oczek x 24 rzędy
Rozmiary: XS, S, M, L, XL, 2XL, 3XL
Na wymiary w biuście: (84, 88, 92, 98, 102, 106, 110) cm

Bluzkę tę można wydziergać dłuższą lub krótszą – instrukcje jak to zrobić podane są we wzorze.

Ilość włóczki podana we wzorze jest orientacyjna. Jeśli zdecydujesz się zmienić jej długość metraż potrzebnej włóczki ulegnie zmianie.



Lubię tę bluzkę tak jak lubię lato. Lubię też len. Jest to moja pierwsza wydziergana bluzka z lnu. Do tej pory miałam bluzki z jedwabiu i bawełny. Len jest tak miły w dotyku jak jedwab. Jest lżejszy od bawełny. Niemal nie czuć, że się ma coś na sobie. A latem, przy gorącej temperaturze to bardzo ważne.

Puro Lino wcale nie jest sztywne. Tak len jest sztywniejszym materiałem. Ale Puro Lino przerabia się przyjemnie. A po praniu staje się jeszcze bardziej miękkie.

Także wydziergaj sobie też bluzkę z lnu jeśli jeszcze takiej nie masz, albo jeśli już masz i też polubiłaś len.

Wzór można nabyć także TUTAJ na Ravelry.
Na Ravelry można także obejrzeć więcej zdjęć i bluzkę w wykonaniu innych dziewiarek.


Przy okazji chcę bardzo podziękować moim testerkom za pomoc w przetestowaniu wzoru. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny, to pomoc niezwykłej wagi! ♥

Dziękuję też wszystkim osobom, które już zakupiły ten wzór. Dzięki temu wspieracie i docenianie moją działalność, mój mały trud projektowania i promowania dziewiarstwa ręcznego. Dziękuję bardzo. ♥


Zdjęcia robione są w Hiszpanii, która jest moim domem. Na mojej ulubionej plaży w Campoamor na południe od Alicante.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger