Dziergaj mitenki razem ze mną

 


Wczoraj nie udało mi się przygotować niespodzianki związanej z mitenkami z poniedziałku, ale dzisiaj jest.

Dziergaj mitenki razem ze mną!
Każdego dnia podrzucę następny kawałek opisu, według którego można wydziergać mitenki. Nie są trudne, ale ponieważ wszystko będzie na gorąco pytajcie też na gorąco - tak, aby każdy zrozumiał.

Opis na zdjęciu. Na koniec cały opis opublikję w pdf.
na zdjęciu nie jest podane jakie druty - tylko, że nr 3 - pończosznicze. potrzeba nam 5 drutów pończoszniczych, chyba, że działacie w magic loop...

To do dzieła!
Zapraszam!
Miłego dziergania!

5 komentarzy:

  1. Chętnie Iwonko razem z Tobą podziergam mitenki i może w końcu się nauczę, bo od dawna juz chciałam. Dziękuję pięknie za przygotowanie opisu :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziergam razem z Tobą, tzn. zacznę jak wrócę z pracy ;)))
    dzięki za opis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzesz - chciałam dziergać i okazało się że nie mam 4 drutów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu - chętnie podpowiem jak gdzieś utkniesz:)
    nietzlkoSZALenstwo - cieszę się, że będą mitenki:)
    AnnaElizabeth - mam nadzieję, że masz jakąś pasmanterię w okolicach - dobrze mieć 5 drutów pończoszniczych - będzie więcej dziergania na nich:) A czas mitenek i rękawic już nadszedł - zimnko się zrobiło...
    Pozdrawiam cieplucho dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. super! to dziergam i ja.... tylko dokończę czapeczkę, robię próbkę i do dzieła!..... mam nawet do mitenek merino przeznaczone, tylko na drutki 3,5-4.... mam 4 40cm, może jakoś dam radę... akurat marzyłam dziś o rękawiczkach-mitenkach pchając jedną ręką wózek i trzymając parasol w drugiej ....:) świetny pomysł miałaś! no i ten wzór - mój faworyt - strzeliłaś mi w 10:) dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger