Ścieg Fałszywy angielski ściągacz

Ostatnio pokazałam ścieg patentowy.
Patent przypomina trochę ściągacz - ale nie tylko ten ścieg przypomina ściągacz - jest więcej takowych - np. ten, który pokazuję poniżej: Fałszywy angielski ściągacz.



Zobacz wykonanie na YouTube.

Liczba oczek podzielna przez 4 + 2 ob
Powtarzać w rzędzie pomiedzy * *

Kliknij na tekst tuż ponieżej zdjęcia, by zobaczyć wykonanie na YouTube.


Rząd 1: ob, *3p, 1l,* ob,
Rząd 2: ob, *2p, 1l, 1p,* ob

Powtarzać te 2 rzędy.


Oznaczenia:
ob - oczko brzegowe
o - oczko / oczka
p - oczko prawe
l - oczko lewe  

Tutaj znajdziesz więcej ściegów, które lubię i używam w moich robótkach.

10 komentarzy:

  1. Lubię ten wzór i często go robię ale inaczej niż ty ,mianowicie z obu stron 2 op, i 2 ol, (z przesunięciem tak żeby tylko 1op i 1 ol. pokrywały się ).Nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłam ale tak sobie to lata temu rozpracowałam i tak go robię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też można rozpracować a w sumie to samo wychodzi :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Lubię ten wzór ,fajny jest na męskie swetry.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. no jeszcze nie miałam kiedy obfocić tego mojego udziergu ;) pewnie jeszcze mi się z tym zejdzie, bo muszę wpierw zrobić szalokomin bliźniaczy :) tak w ogóle moja mama na zwykły patenciak mówi "ścieg angielski" i w sumie od niej to jedyne co umiem robić na drutach a i tak robię go po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny ten wzór - już się nauczyłam
    Dziękuję bardzo i polecam sie na przyszłość !!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny wzór już go opanowałam !!!!! Dziękuję i pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za przypomnienie wzoru. Dawno temu robiłam tak kamizelkę .chciałam zrobić teraz ale nie mogłam sobie przypomnieć jak się robi. Dzięki zaglądam do Ciebie po inspiracje. Pozdrawiam Ulka.

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy tym wzorem można zrobić babski sweter rozpisany. Taki najprostszy z 4 prostokątów się składający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można. Ale dobrze jest go zrobić z cieńszej włóczki, dlatego, że ten ścieg "rośnie" i może potem sprawiać wrażenie, że sweter jest bardzo gruby. No chyba, że takiego grubasa chce się mieć ☺

      Usuń
  8. Dziękuję. Włóczka jest cienka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger