Skarpety/ Just Sock

To sa moje pierwsze skarpety od długiego czasu. Pierwsze wydziergałam gdzieś 25 lat temu a potem nie było nic. Pamiętam, że dzierganie ich sprawiało mi trudności ponieważ druty mi się wciąż wysuwały i z pewnością dlatego nie podjęłam się więcej tego zadania.

No, ale oto powstały skarpetki - gotowe były na święta, akurat przed nadejściem mrozów. Z tym, że wyszły za duże - nie przeraża mnie to i będzie więcej skarpetek w moim dorobku. Może wrzucę je na 90 stopni do pralki :)
Włóczka, którą użyłam to Marks & Kattens Clown.

There are my first socks - since many years ago. I think 25 years ago I knitted my first socks. And now again and I like knit socks! Socks were ready before Christmas - just right for cold winter. There are too big unfortunately but I'm satisfied and I will knit more socks.
I used Marks & Kattens Clown yarn.

1 komentarz:

  1. ….fajne skarpety, ale ta pięknota z niesamowitym spojrzeniem jeszcze fajniejsza :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger