Włóczka / Yarn

Wiem, że kupuję za dużo włóczki, kupuję jej więcej niż przerabiam. No, ale ja zdaje się być uzależniona od włóczki - jestem włóczkoholic :)
Tę włóczkę kupiłam już jakiś czas temu.
Tę na lewo kupiłam na E-bay,to jedwab z Indii - jest mięciutka i będzie z tego czapka. Z tej w środku bedą skarpetki a z tej po prawej stronie jakiś szalik.
Skarpetki już zaczęły się produkować:)
Hm, nie dość, że jestem uzależniona od kupowania włóczki, to jestem też uzależniona od rozpoczynania kilku robótek na raz.
Super by było móc się uzależnić od ich kończenia....

I'm buying too match yarn - I'm addicted to yarn - I'm yarnholic.
These yarn I bought some weekes ago. The first one - on the left I bought on E-bay, it's caming from India, it's silk and I will knit a hat I think.
Yarn in the middle will be a socks and this on the right a sjal.
I have start knit socks already - I think about this yarn!

2 komentarze:

  1. ....hmmmm....skąd ja to znam:)
    Właśnie odebrałam paczuszkę z bliską memu sercu zawartością.Teraz leży obok mnie ,bo przecież muszę oczy nacieszyć.
    A na drutkach dwie inne rzeczy ,w stanie blisko końcowym,więc na te nowe tylko mogę popatrzeć:D

    pozdrówko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyz nie wspaniale jest Ewo otrzymaywac takie paczuszki? Sama radosc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger