Last Summer's Minute tunika





No to mamy tunikę, wydziergana, gotowa. Bardzo mi się podoba!
Tuniczka wydziergana była dla mojej córci, no ale po blokowaniu zrobiła się aż 10 cm dłuższa, no a młodzież chce mieć dzisiaj króciutko, więc będę skracać:).
Tuniczka jest wydziergana z włóczki Ice Yarns Lase Cotton kupionej tutaj - bawełna 100%, na drutach nr 4. Wyszło na nią 320 g.
Włóczka to włóczka tasiemkowa, ale to cieniutka tasiemka więc nie trzeba myśleć o tym, że się skręca, co zazwyczaj ta włóczka to robi.
Mam jeszcze tę włóczkę w innym kolorku, więc będzie jeszcze jedna tuniczka - dla mnie, i to w takiej długości jak na zdjęciu - przed skróceniem.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tuniczka.Mnie się wydaje że super długość do spodni,a krótszą jeszcze zrobisz inną.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika bardzo ladna, szkoda, ze musisz poprawiac... "ale klient nasz pan", niech corcia bedzie do konca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna , bardzo ciekawy wzor . Szkoda ,ze bedzie poprawka , ale glos decydujacy ma ten kto nosil bedzie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper jest :-) Swietnie dobralas wzor do wloczki! Trzymaj sie, B

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutka, ale jak córa chce krótszą, to trzeba niestety... ja jakiś czas temu wydłużałam o 1 cm (słownie: jeden)rękaw w sweterku dla mojej koleżanki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna, mam nadzieję, że skracanie będzie bezbolesne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wyszła.
    Życzę bezproblemowego skracania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger