Truskawa

Oto moja Truskawa -sweter dziergany z góry na dół. Najpierw zaczęłam od próbki na Spotkaniu robótkowym 11/2 a potem tylko poszło jak z płatka. Troszeczkę pracochłonne było dzierganie z tej puchatej włóczki, bo absolutnie nie widać oczek ani tego, co wychodzi a ja lubię widzieć, co się dzieje w robótce. No ale potem poszło już lekko.
Bardzo dobrze dzierga się ten ściągacz: 3 prawe, 3 lewe. Włóczka też przyjemna, kupiona bardzo dawno, bo z 7 lat temu: Lagun z Idena Almedahls (nie wiem nawet czy ta firma jeszcze istnieje) - 100% akryl w cudownie ostrym czerwonym kolorze.
Bo po moich ostatnich szarościach potrzebny mi był kolor.

Serdecznie witam jako obserwatora: Richard Moisan

6 komentarzy:

  1. Aż tak radośnie się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Też jestem bardzo zadowolona i z koloru i z reszty wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki,czerwień jest zawsze pięknym kolorem. Iwonka masz bardzo bogatą inwencję twórczą. anonimowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger