Dziergam i dziergam...

Jestem zmęczona, potwornie zmęczona, grzebiemy na działce i naprawdę ledwie się mogę ruszać. No ale jak się jest tak zmęczonym to potem jak już się odpocznie, to łatwiej docenić będzie ten błogi stan. Strasznie do niego tęsknię.

No ale dziergam też - mam jeszcze trochę siły, by przede wszystkim wieczorami pomachać szydełkiem czy drutami.
Moje szydełkowe wdzianko jest skończone - muszę tylko poszukać teraz guziki.
A obecnie dziergam szalik z super miękkiej włóczki merino z 100purewool, w pięknym pastelowym różowym kolorze. Tak mi się dobrze dzierga, że niemal tęsknię za jesienią, żeby móc owinąć się w ten szalik i nasycić jego miękkością:)
Też mi się chce.. - jesieni, choć lato się dopiero zaczęło.. - to chyba z tego zmęczenia...

Witam serdecznie anulinkę jako obserwatorkę:)

8 komentarzy:

  1. Szal zapowiada się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. och,ja też jestem potwornie zmęczona-ale nie działką,tylko pracą zawodową i codziennością...do mojego urlopu jeszcze sporo czasu...:-(((
    Wieczorem jestem kompletnie wypompowana,ale zamiast dziarsko zabrac się za prasowanie itp-siadam z drutami albo hafcikiem i...odpoczywam sobie:-)))Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę więcej czasu na Twoje pasje,Maja
    ps-a szaliczek zapowiada się bosssko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek rzeczywiście ciekawy i aż się prosi, żeby ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie się, że mając TAKĄ włóczkę z tęsknotą czekasz na jesień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez piekny ten rozowy kolorek! Taki kwiecisty, delikatny, prawie ze pachnacy. Bardzo mi peonie przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek i fajny wzorek :)
    Na pewno szalik będzie milusi i wykorzystasz na chłodne dni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za miłe słowa. Dziergam dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i pięknie dziergaż,dzieki za komentarz,sweterek czrny tylko tak zdjecie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger