Nowa włóczka - bardzo dawno temu.

No właśnie to było bardzo dawno temu - nowe włóczkowe zakupy.
Dlatego z tęsknoty za poprzytulaniem miękkości kupiłam troszeczkę moteczków.

Na dole w lewym rogu jest Manos Silk Blend Caspian. Od dawna chciałam sprawdzić włóczkę z Manos del Uruguay no i jestem zachwycona!

Ta czarna a właściwie bardzo ciemno szara po prawej stronie to Indiecita Alpacka Fleece - ta włóczka z kolei z Peru. Czyli Ameryka Płd górą!
Ta włóczka jest także szalenie miękka - co z niej będzie? Sweterek - kupowałam na metry i mam jej 1400 metrów - powinno na sweterek starczyć - z tym, że jeest bardzo cieniutka....
No ale miękkość nie z tej ziemi!

A reszta włóczki to Marks & Kattens Fame Trend.
Nie wiem czy M&K można kupić w Polsce, ale bardzo podobna włóczka to Drops Delight, którą widziałam w tym sklepie z włóczką, z tym, że Drops ma motki po 50 g a M&K po 100g.
A tak skład włóczki jes dokładnie taki sam i metry prawie też te same. Nawet w dotyku są bardzo podobne:)

Co z tego będzie?
Hmmm...
Z pewnością włóczkowe szaleństwa.... Choć M&K Fame jest przygotowane na pewien projekt, który jeśli będziecie miały ochotę skopiować, albo raczej być razem w tym projekcie ze mna to warto wiedzieć gdzie można kupić podobną włóczkę - czyli w tym przypadku Drops Delight :)

Ale o tym za jakiś czas:)
Miłego dnia wam życzę!

Witam miło nowe obserwatorki: lamikę88, atinę, Ulę, Agnieszkę Flacht, anioły są wśród nas.., Deliephilę, Loreen i Szydełkkowe czary-mary :) Witajcie!

8 komentarzy:

  1. ale cuda Iwonko:) bardzo jestem ciekawa co za piękności stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże Cię rozumiem - ja tez uwielbiam miękkość nowych moteczków, choć żadnego z prezentowanych przez Ciebie tutaj nie miałam przyjemności dotykać, to jestem w stanie wyobrazić sobie ich jakość...juz mi się zachciało nowej mięciutkiej wełny...Pozostaje mi życzyć owocnej pracy i udanych realizacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą cuda dziewczyny z fajnej włóczki:) Dziękuję za komentarze i też fajnych włóczek wma życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak ja lubię macać, oglądać i kupować! jestem pewna że będą kolejne piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włóczki, nic tak nie podnosi humoru jak zakupy takich śliczności. Na pewno powstaną z nich same piękne rzeczy, które, mam nadzieję, pokażesz nam tutaj :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłaś już coś z indiecity? strasznie ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger