No to gotowy...

       








Sweterek, wiosenny rozpinany - jak będą zdjęcia na człowieku to się pojawią, ale na razie zdjęcia na stole....

Opis sweterka jest z Dropsa, jest on TUTAJ.
Jakkolwiek trochę pozmieniałam:
Bez poszerzania przy górnym zapięciu, zamiast pętelek normalne guziki - półokrągły dekolt.
Rękawy na gładko, bez wzoru, bez poszerzania przy ściągaczu na dole.

Włóczka Deya z YarnParadise - bawełna z akrylem i trochę przyprawione polyester. Druty nr 3,5.
Robiło się wyśmienicie z tej włóczki - bo w miedzyczasie zrobiłam nawet chustę:)
Teraz tylko o przyjemną spódnicę do tego poproszę, albo jakąś kieckę i w drogę :)

11 komentarzy:

  1. Jaki piękny sweterek ci wyszedł. Podoba mi się! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaki śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wykonany i świetny kolor :)
    A ja mam pytanie odniśnie twoends- te filmy, które mi przysyłałaś do nauki są dostępne cały czas?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, filmy będą leżeć tak długo jak YouTube będzie istnieć albo nie zlikwiduje mi konta...:)

      Usuń
  4. Ależ piękny!Bardzo elegancki i kobiecy :-)
    Serdecznie pozdrawiam,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny ,kolorek mi sie podoba. bedzie na zimniejsze wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy, zajrzałam do Dropsa i muszę przyznać, że Twój jest o niebo ładniejszy i ładny kolorek ma:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. super sweterek i kolor akurat wiosenno letni :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo delikatnie !Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam za miłe komentarze:)
    Cieplutko się robi na sercu jak się czyta takie dobre słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger