Ja też mam sweterek Moyen Age.

Nie ma co ukrywać, że sweterek Hani Moyen Age to udany wzór.
Zauroczył mnie od samego początku, no ale nigdy nie było czasu, żeby go zrobić..
Aż znalazłam czas... - odłożyłam na bok moje wszystkie projekty i narzuciłam na drutki 198 oczek włóczką Rowan milk cotton dk.
Włóczka przyjemna, opis sweterka prosty - robi się jak marzenie - w przeciągu tygodnia powstał korpus sweterka, który prezentuję tutaj.



Zdjęcie kiepsko, ale ogólnie panuje u mnie ciemnota (tzn. mam na myśli, że światło kiepskie - nic innego ;) ) - dlatego na razie zdjęcie jest jakie jest - sweterk będzie cały to i zdjęcia będą lepsze :)

Ale póki co odkładam sweterek i wracam do moich czapek, skarpet i innych małych form :)

11 komentarzy:

  1. Pięknie soczysta wiosenna wersja Ci się zapowiada :)
    z ciemnoty się uśmiałam;) u mnie też ciemnota postępuje - choć dzisiaj jakieś przebłyski światła się pojawiły...:)
    Czekam na ciąg dalszy, więc nie odkładaj na zbyt długo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Nie będzie długo, bo lubię go robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada - cudny kolor, ciekawa jestem bardzo ciągu dalszego, chociaż bez ciągu dalszego także wygląda świetnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekt finalny, bo ten który pokazałaś jest już piękny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przez chwilę myślałam że to już końcowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor taki wesoły:-))

    Pozdrawiam
    ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że jeszcze będą jakieś rękawy:)? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorek bardzo piekny... Jestem ciekawa na zakonczenie))

    OdpowiedzUsuń
  9. już wygląda cudnie! a ja jestem zaszczycona że właśnie mój wzór wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger