Czapka z wielbłąda....

To jest czapka.
Długo ją robiłam, ponieważ ostatnio wszystko długo robię - do tego jeszcze pracuję, nagrywam dla was filmy, no i ostatnio też tapetuję....

Czapa jest: miękka, przemiła i urocza.

Tzn. ona już jest gotowa jakiś czas, no ale jakoś tak się nie pokazała tutaj...

A teraz jak wiosna prawie już nadeszła to ja czapkami będę was bombardować.
Ale tak: jak wieje zimny wiatr (a u nas często ostatnio wieje) to czapka jest potrzebna.
Wieczorami i wczesnym rankiem też jest zimno... Poza tym ktoś może wybiera się jeszcze w góry na narty lub na wędrówkę - czapa jak znalazł.

Wydziergana jest z włóczki Lana Gatto Camel hair (tak, to włóczka z wielbłąda) kupionej w Biferno, zrobiona na drutach nr 4.
Ścieg kombinowany, wzór się pisze, film nakręcony - czapa mi się bardzo podoba i mam nadzieję, że wam też.
A i włóczkę polecam, bo mięciutka jak baranek :)

27 komentarzy:

  1. Jest śliczna! A pokażesz jak na głowie się układa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, oczywiście - będą i zdjęcia "na ludziu " :)

      Usuń
  2. Świetna czapka Ci wyszła. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapa. Mnie też coś do czapek ciągnie, jak wiosna idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Po prstu dobra czapka nie jest zła - bez względu na porę roku ;)

      Usuń
  4. mięciutka i wściekle ciepła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podejrzewam, że ten wielbłąd niezłe ciepełko daje! :)

      Usuń
  5. I mnie również się bardzo podoba. Jak pokażesz jak zrobić może bym sobie też taką wykonała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. Nie noszę czapek, ale ta podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też kiedyś nie nosiłam, ale jak teraz robię to i na głowę założę na dłuższy spacer :)

      Usuń
  7. Chwalę i chwalę, bo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka, bardzo przyjemny wzorek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo pisać- widać rękę mistrzyni :) Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór niespotykany i ładnie wygląda na czapce.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem sama co to znaczy robic 5 tys rzeczy naraz , sama ciezko ogarniam.:) A filmiki Pani czesto ogladam Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://szymkowerobotki.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta czapa od wzoru po kolor!!! Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo Wam za super opinie na temat czapki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudna, ogromnie podoba mi się i kolor i wzór!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger