Jak nie przekręcić robótki?

Jakiej robótki?
Tej, którą mamy robić na około drutami na żyłce.

Jakiś czas temu robiąc czapkę na około drutami na żyłce, po kilku rzędach zauważyłam, że sprawa nie wygląda ciekawie i nie ma sensu kontynuować.
Wyglądało to tak jak na zdjęciu.



Przekręciłam po prostu obwód i nie byłoby z tego czapki, ale coś dziwnego.

Postanowiłam wtedy być bardziej uważna następnym razem i patrzeć dokładnie co robię przy łączeniu robótki.

Najprawdopodobniej wiele osobom zdarzył się ten wypadek i chciałyby tego uniknąć w przyszłości. A z kolei niektóre z was nie mają pojęcia o czym mówię. Może dlatego, że nigdy nie robiły jeszcze na drutach na żyłce jakiejś robótki na około.

Ale taki dzień kiedyś nadejdzie jeśli tylko chcecie nauczyć się więcej w robieniu na drutach.

Dlatego też warto obejrzeć poniższy film i zobaczyć, co też może się przytrafić jeśli tylko postanowicie robić czapki, kominy czy też sweterki metodą na około.


Komentarze

  1. Zdarzało mi się nie raz przekręcić robótkę aż w końcu sama zaczęłam za każdym razem jak zaczynam robić w okrążeniach po kilka razy sprawdzać dokładnie tak jak Ty czy wszystko się zgadza. Naprawdę warto to uczynić niż potem pruć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sprawdzać, ale nie zawsze to robimy - tak dobrze jest się rozpędzić :)

      Usuń
  2. Przekret zdyzyc sie moze i doswiadczonej dziewiarce, chwila nieuwagi przy narzuceniu oczek na skarpete czy czapke... ;) tez dokladnie sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Popularne posty