Jak nie przekręcić robótki?

Jak nie przekręcić robótki robionej w obwodzie na drutach na żyłce?
Niestety może nam to się zdarzyć bardzo często. Chwila nieuwagi i możemy zauważyć dopiero po kilku rzędach, że obwód nie jest taki jak być powinien.

Mi także się to zdarzyło. I to nie jeden raz. Całkiem niedawno robiąc czapkę na około drutami na żyłce, po kilku rzędach zauważyłam, że sprawa nie wygląda ciekawie i nie ma sensu kontynuować.
Wyglądało to tak jak na zdjęciu.
Wtedy obiecałam sobie, że będzie to już ostatni raz. Od tej pory bardzo uważam na te pierwsze rzędy. Szkoda mojej pracy. Robótkę trzeba wtedy spruć i zaczynać od nowa. A jak mamy na sweterek jakieś 200 oczek, to prucie nie należy do przyjemności.



Najprawdopodobniej wiele osobom zdarzył się ten wypadek i chciałyby tego uniknąć w przyszłości. A z kolei niektóre z was nie mają pojęcia o czym mówię. Może dlatego, że nigdy nie robiły jeszcze na drutach na żyłce jakiejś robótki na około.

Ale taki dzień kiedyś nadejdzie, jeśli tylko zamierzacie rozwinąć swoją drutową wiedzę.
Dlatego też warto obejrzeć poniższy film i zobaczyć, co też może się przytrafić jeśli tylko postanowicie robić czapki, kominy czy też sweterki metodą na około.

I oczywiście jak tego uniknąć.

4 komentarze:

  1. Zdarzało mi się nie raz przekręcić robótkę aż w końcu sama zaczęłam za każdym razem jak zaczynam robić w okrążeniach po kilka razy sprawdzać dokładnie tak jak Ty czy wszystko się zgadza. Naprawdę warto to uczynić niż potem pruć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sprawdzać, ale nie zawsze to robimy - tak dobrze jest się rozpędzić :)

      Usuń
  2. Przekret zdyzyc sie moze i doswiadczonej dziewiarce, chwila nieuwagi przy narzuceniu oczek na skarpete czy czapke... ;) tez dokladnie sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger