Bluzka na drutach Light Lady czyli Biała dama.

Bluzka na drutach? A może jednak sweter na drutach?
Gdzie przebiega ta subtelna granica w dzianinie pomiędzy tymi częściami w garderobie? A może w dzianinie jest wszystko swetrami? Nie ma bluzek?
Może.

W każdym razie mam nowy udzierg. 
Dawno nie pisałam tutaj na blogu i zauważyłam nawet, że nie pokazałam moich ostatnich projektów. Jakoś zaniedbałam Drutoterapię. Ale nie dlatego, że nie chciałam, tylko raczej z braku czasu.
Zrobienie bowiem takiego wpisu jednak trochę trwa, a zrobienie tutaj dobrego wpisu trwa trochę więcej niż trochę.
A u was jak jest? Prowadzicie dalej blogi? Czasami trafię na jakiś, też z braku czasu mniej, niż bym chciała. Wiele z was prowadzi je nadal, część tak jak ja - od czasu do czasu.

Ale ja oprócz tego bloga i innych Facebooków i Instagramów prowadzę jeszcze kanał na YouTubie, na którym nie tylko uczę pokazując różne tutoriale, ale nagrywam podkasty, czyli (właśnie ukazał się ostatni odcinek) - Dziewiarskie zmagania Drutoterapii. Zapraszam do obejrzenia.


Ale do rzeczy. Do tej rzeczy, którą chcę dzisiaj pokazać. A mianowicie moją ostatnią bluzkę na drutach Light Lady, czyli po polsku Białą damę. 

Bluzka ta wydziergana jest z włóczki Drops Belle. Belle to mieszanka z 53% bawełny, 33% wiskozy i 14%. Czyli mieszanka bardzo ciekawa i bardzo przyjemna. 
Robiłam na drutach 4 mm i 3,5 mm na ściągacze. I robiło się bardzo dobrze, bardzo spodobała mi się ta włóczka. Tak bardzo mi się spodobała, że powstała jeszcze jedna podobna bluzka i nabyłam trochę więcej tej włóczki. 

Oczywiście bluzkę tę możesz wydziergać także z innej włóczki. Możesz bluzkę wydziergać także dłuższą. A także z długimi rękawami jeśli tylko potrafisz je przedłużyć.
Opis wydziergania tej bluzki pokazuje krok po kroku wszystkie momenty w robótce. Ażur, który dziergamy w dolnej części rozrysowany jest w diagramie, a także opisany słownie. We wzorze podana jest ilość włóczki dla każdego rozmiaru.
A rozmiary w jakich Biała dama jest dostępna to: XS, S, M1, M2, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL. Na rozmiar w biuście: 84, 88, 92, 96, 100, 104, 108, 112, 116 cm.

Możesz więcej doczytać i zakupić wzór w moim sklepie iwonaeriksson.eu.

Wzór dostępny jest także na Ravelry tutaj

Obejrzyjcie sobie zdjęcia i zadecydujcie czy wam się podoba, czy też nie. 
 











7 komentarzy:

  1. Odwołując się do etymologii słowa sweter (z ang. sweat - pot, pocić się) - "Biała Dama" jest zdecydowanie bluzką! Bardzo ładny i ciekawy wzór, życzę wielu nabywców! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecujė, że ze w tej Białej Damie nieźle mozna sie spocić😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka, bardzo delikatna i subtelna. Głosuję za wersją, że to bluzka.
    Pierwszy raz w życiu widzę rozmiary M1 i M2, ale zarazem widzę zasadność takiej numeracji - łatwiej wybrać idealną dla siebie.
    Piszę bloga rzadko, ale piszę. Z braku czasu rzadko i podpisuję się pod tym, że zrobienie porządnego wpisu wymaga czasu, ode mnie w każdym razie wymaga, ale bardzo lubię pisać, więc póki udaje mi się znaleźć czas - piszę.
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mi też się bardzo podoba. Tak to jest z tymi blogowymi wpisami, zabierają dużo czas, którego jakby mamy coraz mniej.
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  4. Piękna bluzeczka. Każdy detal jest perfekcyjnie dopracowany. Jak zawsze zresztą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taką numerację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej pojawiają się takie numeracje, aby każdy znalazł pasujące dla siebie wymiary.

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger