Citron gotowy

No to gotowa - moja Cytrynka - Raspberry & Vanilla Citron. Kolory włóczki dały nazwę szalikowi - są piękne i smaczne... :)
Szalik jest troszeczkę mały - miałam dziergać jeszcze dalej, jedną część ekstra, ale tego nie zrobiłam. Sądziłam, że wystarczą te rzędy, które dodawałam.
W każdej części bowiem przerobiłam o dwa rzędy więcej w tej pomarszczonej cześci. I falbanka też została przedłużona o dwa rzędy. No nie wystarczyło...
To znaczy jest i tak dobrze, fajnie wzszło, ale nie miałabym nic przeciwko temu, gdybym mogła owinąć się szalikiem dwa razy dookoła szyi :)

2 komentarze:

  1. To naprawde wyglada jak DESER, i to taki wyszukany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny szaliczek te marszczenia podobają mi się również no a kolor faktycznie apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger