Coś ładnego żółtego....




















No to kolejny projekt - tajemniczy żółciutki - gotywy, nie powiem, jestem zadowolona i dumna z siebie.
Chusta wyszła pięknie...

Włóczka z Nyansera, drutki nr 3,75, no i dużo zaparcia i pasji - i proszę co za efekt!
Najśmieszniejsze, że jak skończyłam to rzuciłam niezadowolona w kąt - no bo taka malutka! Z postanowieniem, że z 400 m to już nigdy dziergać nie będę, bo takie małe to wychodzi...
No, ale wyciągnęłam z kąta i zblokowałam. No i proszę nikt nie powie, że malutka, nawet ja. Blokowanie cuda czyni - gdyby jeszcze ktoś miał jakieś wątpliwości.
Miłego słonecznego dnia życzę!

Witam jako obserwatorkę kryniafu.

22 komentarze:

  1. No,naprawdę piękna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że piękna!
    I nie mała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta chusta i kolorek super, taki słoneczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta śliczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutka jest i w takim letnim kolorku. Sprytna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, faktycznie kolorek ma optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. No naprawdę wyszła pięknie!!!Jestem pełna podziwu i zazdrości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko toż to istne cudo ...zazdroszczę pomysłu ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka słoneczna;)))w sam raz na teraz;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta wyszła. Gratulacje. Antonina

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ładna, śliczna. Narobiłaś mi ochoty na żółtości, choć dotąd nie byłam przekonana.

    Pozdrawiam
    Maria z Wr

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna, ciekawy odcień tego żółtego

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudna!!! Bardzo mi sie podoba! I wzor, i kolor sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i wcale nie taka malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super chusta i fajnie ,że Tobie się podoba bo ja mam ostatnio coś odwrotnego, co zrobię coś chustowego to brak entuzjazmu na widok końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna chusta, Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. LoveAndEternity1 stycznia 2012 12:19

    Twoja chusta tak mi się spodobała, że wzięłam druty i zabrałam się za dzierganie.
    Masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger