środa, 14 marca 2012

Jak robić na drutach na żyłce

Te tajemnicze druty na żyłce...
Dla tych, którzy jeszcze nie pojęli tajników robienia na drutach na żyłce przygotowałam krótki film.
Zapraszam! Poznaj niesamowitą tajemnicę i pokochaj druty na żyłce :)

9 komentarzy:

  1. O to cos dla mnie :):):) do dziś mam problem z tymi drutami.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię a już odkąd mam KP to kombinuję tak, aby wszystko móc robić na okrągło:))) nawet do prostych robótek używam z żyłką, bo się lepiej przechowuje - mniej miejsca zajmuje robótka, która można zwinąć:) odłożyć na żyłce "na kiedyś"..... :) same wygody jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie wyobrażałam sobie jak można robić na drutach z żyłką,a teraz nie wyobrażam sobie jak można nie robić na nich!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kursik:)
    Właśnie zaczynam swoją przygodę z drutami na żyłce.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po czym poznać, że nie robię na drutach z żyłką?
    Kiedy kończę rządek upada mi drut, z którego kończę przerabiać oczka. Tak przywykłam do żyłki, że jeśli czasem zrobię coś na zwykłych drutach słychać charakterystyczne brzdęk po każdym rządku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, z drutami dopiero startuje...W tych na zyłce nie moge pojać jak wygłada sprawa z gubieniem oczek w trakcie robienia np czapki.Przeciez w koncu nawet najkrótsza żyłka okaze sie zbyt długa?...Okazuje sie ze najtrudniej pojac mi najprostrze chyba sprawy:)Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje bardzo za Pani kursy ,są bardzo pomocne dla kogoś takiego jak ja :)właśnie poznaję tajniki dziergania na drutach i dzięki Pani zrobiłam mała czapeczkę na okrągło o czym wcześniej tylko słyszałam i czytałam .
    Wiem ,że jeszcze nie raz mi Pani pomoże :)
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry:)
    Ja również zapisałam się na kurs i już podstawowe oczka umiem robić...prawe, lewe itd. Ale nie wiem dlaczego wychodzą mi takie albo zbyt ściśnięte albo zbyt luźne co powoduje że na robótce ściegi nie wyglądają równomiernie :((( Nie mam pojęcia co robię źle :((( Chcę zrobić czapeczkę na żyłce ale nie potrafię sobie poradzić ze ściegiem ściągaczowym bo od takiego chciałabym zacząć parę rzędów i potem jakimś innym. Jest może gdzieś jakiś filmik który to dokładnie pokazuje? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór ściągaczowy jest w piątej lekcji kursu - ale możesz zobaczyć też część tutaj: http://www.youtube.com/playlist?list=PL_hzqLqxuiSNiXiyNZnzax-BqJSCTP1nD
      A aby oczka nie wychodziły za ciasne musisz się rozluźnić - to kwesja wprawy i po prostu nie ściągaj za bardzo oczek

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam ciepło:)

Lubię to.

Follow Me on Pinterest