środa, 14 marca 2012

Jak robić na drutach na żyłce

Te tajemnicze druty na żyłce...
Co to takiego jest?
Jak nimi robić?
Czy w ogóle da się nimi dziergać?

Dla tych, którzy jeszcze nie pojęli tajników robienia na drutach na żyłce przygotowałam krótki film.
Zapraszam! Poznaj niesamowitą tajemnicę i pokochaj druty na żyłce :)
Zobaczysz, że diabeł jest straszniejszy niż go malują.
A jeśli spróbujesz dziergać na drutach na żyłce i zasmakujesz ich wolności, to już nigdy nie powrócisz do długich drutów.

A jeśli potrzebujesz więcej przekonywujących faktów to zoabcz jak łatwo jest się przeprowadzić z długich drutów na druty na żyłce TUTAJ.
Właściwe to żadna różnica tak na dobrą sprawę, a jaka lekkość :)

9 komentarzy:

  1. O to cos dla mnie :):):) do dziś mam problem z tymi drutami.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię a już odkąd mam KP to kombinuję tak, aby wszystko móc robić na okrągło:))) nawet do prostych robótek używam z żyłką, bo się lepiej przechowuje - mniej miejsca zajmuje robótka, która można zwinąć:) odłożyć na żyłce "na kiedyś"..... :) same wygody jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie wyobrażałam sobie jak można robić na drutach z żyłką,a teraz nie wyobrażam sobie jak można nie robić na nich!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kursik:)
    Właśnie zaczynam swoją przygodę z drutami na żyłce.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po czym poznać, że nie robię na drutach z żyłką?
    Kiedy kończę rządek upada mi drut, z którego kończę przerabiać oczka. Tak przywykłam do żyłki, że jeśli czasem zrobię coś na zwykłych drutach słychać charakterystyczne brzdęk po każdym rządku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, z drutami dopiero startuje...W tych na zyłce nie moge pojać jak wygłada sprawa z gubieniem oczek w trakcie robienia np czapki.Przeciez w koncu nawet najkrótsza żyłka okaze sie zbyt długa?...Okazuje sie ze najtrudniej pojac mi najprostrze chyba sprawy:)Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje bardzo za Pani kursy ,są bardzo pomocne dla kogoś takiego jak ja :)właśnie poznaję tajniki dziergania na drutach i dzięki Pani zrobiłam mała czapeczkę na okrągło o czym wcześniej tylko słyszałam i czytałam .
    Wiem ,że jeszcze nie raz mi Pani pomoże :)
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry:)
    Ja również zapisałam się na kurs i już podstawowe oczka umiem robić...prawe, lewe itd. Ale nie wiem dlaczego wychodzą mi takie albo zbyt ściśnięte albo zbyt luźne co powoduje że na robótce ściegi nie wyglądają równomiernie :((( Nie mam pojęcia co robię źle :((( Chcę zrobić czapeczkę na żyłce ale nie potrafię sobie poradzić ze ściegiem ściągaczowym bo od takiego chciałabym zacząć parę rzędów i potem jakimś innym. Jest może gdzieś jakiś filmik który to dokładnie pokazuje? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór ściągaczowy jest w piątej lekcji kursu - ale możesz zobaczyć też część tutaj: http://www.youtube.com/playlist?list=PL_hzqLqxuiSNiXiyNZnzax-BqJSCTP1nD
      A aby oczka nie wychodziły za ciasne musisz się rozluźnić - to kwesja wprawy i po prostu nie ściągaj za bardzo oczek

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam ciepło:)

Lubię to.

Follow Me on Pinterest