W małym rozmiarze.

Z dużego swetra szybko przeniosłam się na robienie małego, bo przypomniało mi się, że w planach były chrzciny. Zaczęłam w poniedziałek - skończyłam w sobotę - powinno iść szybciej - no bo to przecież takie malutkie, ale ja jak zwykle dziergałam z przygodami czyli z pruciem. Bo zamiast na 6 miesięcy w pewnym momencie przeskoczyłam chyba na 6 lat i musiałam pruć :)
Oczywiście irytacja niezła, bo te oczka mogłam przerobić bardziej pożytecznie.

No ale w końcu się zrobił, zdążył i wyszedł oto taki malutki, niebiesko-czerwoniutki.
Włóczka Soft merino z Ice Yarns, druty nr 4, model reglanowy - wymyślony, improwizowany, zapomniany już, oddany - więc nie do powtórzenia.

No i mogę powrócić do mojego białego ruby...

25 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek, zestawienie kolorystyczne takie radosne , bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Tez mysle, ze i chlopcom naleza sie ciuszki w radosnych kolorach :)

      Usuń
  2. Odgapię zestawienie kolorystyczne - świetne i dla chłopca i dla dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ,fajne są te małe formy,super się robi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, robienie dla takich maluchów to ogromna przyjemnośc. Prawda?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy przyjemnosc, bo zazwyczaj nie robie - to byla raczej koniecznosc :)

      Usuń
  5. witam Panią
    jeśli chodzi o sweterek
    jest OK
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby ciemny, a jaki wesoły :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak małego sweterka jeszcze nie robiłam, może w przyszłości jak się syn postara to i mnie takie śliczności przyjdzie robić :)
    Sweterek świetny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Tez zazwyczaj nie robie - dlatego dziwnie sie robilo i sie pomylilam :)

      Usuń
  8. Piękne rzeczy dziergasz. A ja chcę spytać o ten sklep yarn-paradise. Często w nim kupujesz? Jakie są koszty przesyłki? Pozdrawiam, gracha

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje :)
    Kiedys tam czesto kupowalam, ale nakupilam duzo wloczek i teraz musze je wyrobic :)
    Na temat kosztow przesylki cie nie powiem, bo jest roznie do roznych krajow.
    Wrzuc sobie do koszyka i zobacz ile wyjdzie ci z przesylka - cala suma jest podana czarno na bialym zanim sie kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny swetrek..i jaki radosny ...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. Jeśli możesz jeszcze - czy zadowolona byłaś z tych włóczek? Warto kupować? Wiem,że każdy ma inne oczekiwania, ale czy nie rozczarowywałaś się kupując? Pozdrawiam, gracha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZy jestem zadowolona? Zawsze bylam zadowolona i z wloczek i z dostawy. Ale mamy rozne wymagania i to zalezy jakie wloczki kupujemy:)

      Usuń
  12. śliczny sweterek! mam nadzieję, że wstawisz zdjęcie malucha w nim :)
    ja robię teraz sweterek dla 4-latki ale dla mnie to co najmniej miesiąc roboty... ale ja to początkująca jestem ;)
    pozdrawiam, kwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Malucha w sweterku nie bedzie, bo maluch mieszka troche dalej :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger