Czarny viking / Black viking

Czas na przedstawienie zaleglości nie pokazanych w ubiegłym roku. Czarny viking - rozpinany sweterek, który zaczęłam dziergać w lutym 2009. Potem zrobiło się ciepło a viking jest z grubej 100% wełny. I tak leżał.
W listopadzie był w końcu ukończony - niestety zszywanie dziergadeł nie należy do mojego ulubionego zajęcia.
Ale zebrałam się, zeszyłam, potem ponownie musiał nabrać przez kilka dni mocy urzędowej bym przyszyła guziki, kilka dni bym zrobiła zdjecia...
Cóż nie miałam go ani razu na sobie - jest bardzo ciepły, ale zadowolona jestem z robotki.
Może kiedyś, kiedy najdzie mnie wena twórcza napiszę opis. Dziergadło jest w sumie bardzo proste i idzie super szybko na drutach nr 7.

I must show my projects from 2009.
This is a cardigan - Black Viking. I began this February 2009, later I didn't knit this - because of summer - too warm - I have used 100 % wool ...
I finished knit the cardigan November 2009 but I'm not too good to sewing up my projects..., so the cardigan get wait...
But I like it, it's warm and it's easy to knit - really! Needle no 7 and 8 ply yarn do knitting very easy.

2 komentarze:

  1. Sweterek, pewnie Będzie z ulubionych gatunku ...
    Bo z wieloma ciuszkami, świetnie się skomponuje.

    ps.
    bardzo fajnie nazwałaś bloga ......
    Dla mnie druty, to też swoista terapia cieszę że się do nich po latach wróciłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Ewa :)
    Tak, troche dobrze dzialajacej terapii potrzeba nam od czasu do czasu. A ta, nie tylko uspokaja, ale i pokazuje koncowym efektem, ze jestesmy super zdolne :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger