Evergreen Shawl/ Szal raz jeszcze /one more time.

Już minęło kilka dni, kiedy skończyłam mój Evergreen Szal, ale chciałabym pokazać więcej zdjęć - być może zdjęcia nie są najlepsze, ale ja niestety nie umiem wyczarowywać pięknych zdjeć gdy za oknem przeważa szarość - są jakie są.
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć więcej zdjęć zapraszam na Raverly.

I was ready with may Evergeen shawl some weekes ago but I would like to show more pictures. The pictures are not the best but I'm not the best take them when weather is not good unfortunately.
Would you like to see more pictures welcome to Ravelry.

3 komentarze:

  1. Szal jest sliczny; bardzo podobaja mi sie te kolory. Ja ostatnio dopiero zaczelam odkrywac piekno szali i juz mam kilka na liscie do zrobiena.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wyszlo. Bardzo ciekawy efekt z kolorami. I jak przytulnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  3. ....i wzór i włóczka , świetnie ze sobą współgrają.Efekt baaardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger