Bamboo Tape włóczka

Po prostu nie mogłam nie zacząć nowej robótki...
Dobrze, tak naprawdę nie jest jeszcze zaczęta , wydłubałam tylko próbkę i jestem super zadowolona ze wzoru i z włóczki.
Nigdy nie miaam odwagi dziergać z tasiemkowej włóczki, ale kiedyś kupiłam przypadkiem Rowan Bamboo Tape i naprawdę wzięła mnie straszna ochota by zacząć z niej dziergać.
No i wczoraj nadeszła ta chwila, że po prostu musiałam. Zajęło mi 10 minut wymyślenie wzoru i projektu - na zdjęciu. Jestem taaaka strasznie zadowolona!
Powiedzcie, że ślicznie wygląda:)

5 komentarzy:

  1. Pewnie, że ślicznie.I to nie dla tego, że o to prosisz, ale tak właśnie sądzę.Słyszałam takie określenie "pudrowy róż" - chyba idealnie pasuje do Twego koloru. W każdym razie robótka jest interesująca.
    Znowu jestem pierwsza? Zaczynam się tego wystrzegać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bądź pierwsza bądź! Pionierzy są cudowni!
    I dziękuję - rzeczywiście kolor to pudrowy róż, i włóczka elegancka jak pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbka śliczna. Bardzo jestem ciekawa projektu, bo wzór intrygujący:)
    Też mam gdzieś w zapasach tasiemkową, ale nie mam pojęcia co z niej zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda :)
    no i czekam na to coś co zrobisz, może i ja wygrzebie z kosza swoja tasiemkową włóczkę, bo nie bardzo wiem co z niej zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Tasiemkowa i taka ladna??? No chyba mnie zaczynasz namawiac, bo ja absolutnie nigdy na takowa nie mialam odwagi! Skad ten wzor? Pozdrawiam bardzo, B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger