Fa Fa Fa skarpety - nareszcie


To się nadłubałam... - druty nr 2 i warkocze, warkocze, warkocze i to takie, że nie można "w powietrzu" oczek przełożyć. Potrzebny był dodatkowa drut, który nota bene pod koniec roboty złamałam...
Zakończyłam robótkę, odłożyłam na bok druty - ale jeden się zapodział i po prostu źle go wzięłam z dywanu, w którym zachaczyą się jednym końcem i złamałam...
No długo nie będzie skarpet na dwójkach, nie ze względu na złamany drut, ale na przesyt drutową cienizną.
Wyszły super, jestem nimi zachwycona, ale taka cienizna nie jest na moją wytrymałość...



Ale jestem dumna z mmoich Fa Fa Fa  wg projektu Luis Leonf - ładnie wyszły i kolorek tej włóczki skarpetkowej z Lidla jest super!

No ale teraz muszę się rzucić na grube druty - np na nr.5. Czy piątki są grube?

Witam ciepło Jolinkę i Damurek jako obserwatorów. :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękne. Gratuluję talentu.
    Goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne. Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ciagle sie przymierzam do skarpet:) sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły! Bardzo lubię takie skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, podziwam cierpliwość. Ja staram się nie schodzić z numerem drutów poniżej 3 :-)
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne .Nie ukrywam ,ze troszke zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne!!!
    Oj kiedy ja naumiem sie robic skarpetki?
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne,faktycznie warkocze wymagały dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko! Podziwiam Ciebie to co robisz i to widać,że z pasją.Ja zrobiłam skarpetki dla męża z czystej wełny owczej i szybko się przetarły na pięcie,wycięłam przetarcie, nabrałam oczka, dorobiłam w/g Twojego sposobu (dziergania rękawic) ale połączenie na stopie przyszyłam.Nie podoba mi się.Może masz bardziej praktyczny sposób na naprawę i mocne skarpety bo mam w planie dzierganie dla wnuka -narciarza.Jeszcze jedno pytanie gdzie nabyłaś wrzeciono i włókna czesankowe? Serdecznie pozdrawiam Elżbieta B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger