Czas wyciągać nową włóczkę:)



Dlatego, że zakończyłam mój sweterek:)
Czy to będzie Alpaka z Dropsa? Na pewno tak. Ale zaraz potem chodzi mi po głowie jeszcze jeden taki sweterek jak ten na zdjęciu tylko czerwony i z długim rękawem - jak to rozwiążę dokładnie jeszcze nie wiem, ale mam kilka pomysłów.


Ale najpierw Alpaka, no i mam jeszcze w drodze szalisko, które cierpliwie czeka na zmiłowanie. Zmiłowanie było - i wczoraj, i dzisiaj - i nawet dobrze się dziergało. W tej chwili mam więcej niż mniej szala i nawet dobrze by było go skończyć, bo szalisko pasować mi będzie do Alpaki.

Póki co, moje wdzianko: wzór - wymyślony, włóczka: Ice Yarns Cotton Metalic kupiona TUTAJ czyli Bawełna 100% z błyszczącą nitką. Nitka ta trochę przeszkadzała i w drogę wchodziła, i nie zawsze chciała się przerabiać plącząc się w drutach, ale efekt ładny. Druty nr 4,5.
No i całe mnóstwo prucia po drodze:)
Więcej zdjęć jest na Ravelry.

16 komentarzy:

  1. poprostu moje marzenie,jezeli aparat nie przeklamuje to kolor sweterka jest granatowy,moj ulubiony ,wzor super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak maryska960 - sweterek jest granatowy z błyszczącą fioletową nitką, której tutaj nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest uroczy jak i cała reszta Twoich rękodzielniczych wytworów. Pozdrawiam :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki christina-art:) Pozdrawiam cieplucho!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest śliczny,wyglądasz w nim super

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweterek i jaki twarzowy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany sweterek. Świetny wzór i interesujący fason. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za miłe słowa:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba:)śliczny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się ten sweterek podoba. Super w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Iwonko!!
    Zachwycił mnie ten sweterek:)

    Wypatruje oczy by zrozumieć jak go zrobiłaś!! Ale chyba juz coś "kumam"!! Jak do końca zrozumiem, to napiszę:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger