Sweter z guzikami





Sweter jest, guziki są, modelka jest. Czyli wszystko jest na miejscu.
Jestem bardzo zadowolona z tego sweterka - aż tak, że zaczynam następny. Tylko na razie nie wiem jeszcze jaki...
Zdecydować się na jeszcze zimowy czy może już wiosenny? Albo taki, który pasuje zawsze? Ażurowy czy z warkoczami? Gładki, czy żakardowy? Wymyślony przeze mnie czy według jakiegoś wzoru?
Mam tyle swetrów, które czekają na zrobienie i nie wiem za jaki się zabrać...
Macie może jakiś opis, który idzie szybko i łatwo dziergać? Moje włóczki są raczej na druty nr 3-4,5...

21 komentarzy:

  1. Piękny i zgrabny sweterek. Podobno to już ostatnie westchnienia zimy więc głosuję na wiosenny. Co do szybkiej robótki, to moim typem jest mój brązowy sweterek, który możesz też zobaczyć u Viety http://veta-velveta.blogspot.com/2011/05/frill.html . Wydziergałam go w około tydzień. Najwięcej czasu zajęła mi plisa. Ale czy akurat on ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) podoba mi sie, ale wolalabym zapinany - chociaz kto wie - moze jako nastepny:)

      Usuń
  2. Śliczna modelka i jeszcze do tego cudny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek i śliczna modelka :-)
    Pozdrawiam z Zakopca
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekue:) uwazaj tylko by cie nie zakopalo w Zakopcu:) Milego poza tym:)

      Usuń
  4. Oooo... faktycznie fajny ten sweterek.
    Dopiero na modelce widać jego urok.
    Ta włóczka fajnie się układa. Ciekawe, czy po pierwszym praniu zmieni właściwości?
    Ja też ostatnio zachorowałam na sweterek.
    Moje serce podbił ten paseczkowy, który pokazywała ostatnio "effcia". Już nawet zaopatrzyłam się we włóczkę, tylko czasu mi brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) effci paseczkowy to rewelka - a czas..., hm skad ja znam jego brak....?

      Usuń
  5. Bardzo udany. Zdradzisz co to za włóczka, bo wygląda bardzo interesująco?
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekue:) wloczka to Ice Yarns Magic Viscose z www.yarn-paradise.com . Niestety oni maja tylko jeden rzut kazdej wloczki i jak sie skonczy to juz jej nie dorabiaja - a szkoda, bo bym jeszcze jej kupila - super jest.

      Usuń
  6. sweterek pięknie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! A następny - zapewne sama znajdziesz na niego pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek!
    Następnym polecam już wiosenny, rozpinany, kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek prześliczny, nie wiem co Ci doradzić jako następny model , chodzi mi po głowie mnóstwo pomysłów, ale na razie się kotłują jak warzywa we wrzącej zupie, ciekawe co będzie jak to wszystko wykipi :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonka, super sweterek!
    A modelka ma taaaaką mleczną cerę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek! Może faktycznie czas zacząć przygotowywać się już na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieło na każdą okazję. Świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki sweterek potrzebny jest każdej kobiecie, a w naszym klimacie przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek i modelka niczego sobie.
    A co to za włoczka jeśli wolno zapytać, bo czerń ostatnio bardzo do mnie przylgnęła
    Pozdrawiam

    Uprasza się uprzejmie o zlikwidowanie weryfikacji obrazkowej, jest przerażająca.......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger