Sweterk rozpinany z Sonaty.



Po chwilowym zachwycie nad decoupagem powracam do drutków.
Na drutach w tej chwili czerwona bawełna - bawełna jak na lato przystało.
Ale póki co prezentuje obfocony nareszcie ostatni biały sweterek - ten, co mu rękawy prułam i prułam...
Potem padał deszcz, potem córcia nie chciała być modelką - ale w końcu w chwili przejaśnienia udało się sweterk obfocić. I całe szczęście, bo teraz z czystym sumieniem mogę oddać się czerwonej bawełnie :)

Druty nr 3,5, bawełniana Sonata z Aniluxu, 7 guziczków i całkiem przyjemne dzierganie. Co prawda ta błyszcząca nitka czasami mi się haczyła, ale za to  daje ona bardzo ładny efekt.
Mam więcej Sonaty i na pewno chętnie z niej coś wydłubię. Szkoda tylko, że Anilux tak mało się starał by pozostać na włóczkowym rynku.
Ale cóż - na szczęście mamy dzisiaj tyle pięknych włóczek.... - tylko za wolno dzieramy - przynajmniej ja :)

Acha, a wzorek jest według Effici :)

41 komentarzy:

  1. pIĘKNY cudowny.. jak ja bym chciała mieć taki sweterek!!! Skąd masz wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Wzór jest tutaj: http://odrecznie.blogspot.se/2010/05/ruby-jak-to-sie-robi.html
      Tylko ja zrobiłam trochę większy dekolt.

      Usuń
    2. Dziękuje Iwonko - juz zaglądam :))

      Usuń
  2. Jaki słodki sweterek!
    Taki troszkę "effciowy".
    Biały, na lato idealny!
    Jeszcze tylko zrobię sweterek synkowi, biżuterię na imieniny dla cioci i już na pewno zabiorę się za podobny sweterek dla siebie.
    Jak patrzę na Ciebie w tym sweterku, to bardzo, ale to bardzo chciałabym już go zacząć.
    Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicjo !:)
      No bo to jest "effciowy" tylko z troszkę większym dekoltem :)

      Usuń
    2. No tak...
      Effcia jest nieustającym źródłem inspiracji :)
      Miłego noszenia!

      Usuń
  3. Świetny sweterek i świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek :-)
    A jak Ci w nim ładnie...
    Ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sweterek, taki wakacyjny. Do opalenizny najlepsza jest biel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek i świetnie w nim wyglądasz:) Niesamowicie podkreśla Twoja opaleniznę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek wygląda ślicznie :)) ja też bardzo lubię sonatę pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek! Pięknie w nim wyglądasz! Pozazdrościć tylko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie w nim wyglądasz :)) Super sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny i już mnie korca łapki żeby taki wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny!
    Na ludziu zawsze wszystko prezentuje się lepiej niż na plaskato;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny :) Idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny sweterek, ładnie Ci w bieli, zazdroszczę opalenizny. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z moją poprzedniczką-śliczny sweterek i ślicznie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszedł, taki letni i bardzo kobiecy. Też ostatnio dziergam z Sonaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kobiecy. Pięknie w nim wyglądasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny sweterek i wyglądasz w nim ślicznie a fason od dawna już mi się podoba i na razie podziwiam go na innych blogach. Sama oczywiście nie mam odwagi spróbować go zrobić,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie masz odwagi? Przeciez to tylko prawe, lewe.

      Usuń
  19. Ależ świetny ten sweterek!! Szkoda, że ja nie umiem jeszcze ciuszków dziergać na drutach... A Aniluxu żałuję również, mieli dobre i tanie włóczki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny, tak ci ładnie w nim i mówisz, że z Sonaty...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje bardzo za mile komentarze :) Opalenizny nabawilam sie grzebiac w ogrodku i budujac mury "obronne" na naszej dzialce - za to teraz zniknie, bo pogoda pod psem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, jaki pięknu duet: Ty i Twój sweterek!
    Ja teraz tez dziergam z Sonaty. Z czarnej. Na szydełku.
    Dziergam poncho. Dzisiaj zaczęłam, a do niedzieli mam zamiar skończyć. Chyba spać nie będę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladny swetrek...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękny sweterek, super w nim wyglądasz, ten wzór jest bardzo fajny, szybko się z niego dzierga. Mam pytanko czy miewasz problemy z rozciągnięciem się bawełny? jeśli tak to jak sobie z nimi radzisz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam, ale sobie przy blokowaniu tu naciagne - tam gdzie wyglada za dlugie rozszerze, a tam gdzie za szerobie sobie wyciagne - takii to urok bawelny...

      Usuń
  25. Dziekuje za super mile komentarze - tak odpowiadam ogolnie, bo nie moge kazdemu. No nie wlasciwie moge, ale czy czytacie odpowiedzi??? Nawet nie wiem jak to dziala....
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny sweterek, w sam raz na lato. Na pewno będzie się świetnie nosił.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iwonko wyglądasz ślicznie w tym pięknym sweterku:)
    pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
  28. sweterek to bomba absolutna!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger